Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nova
:shock:
Fyyyyyy! :wink:

Jag tycker Äiska Ponchon är snyggast!
Funkar både som bärjacka, mammajacka, och utan-barnjacka.
Snygg och mysig!

Vissa bärjackor kan det vara lite tältvarning på, men alla har vi ju olika smak. Och tur är väl det! :D
Av Sisu
Håller med.... hade stora förväntningar på MamaJacket tror jag den heter (jackan från MamaPoncho) men den var ju som ... en stor säck... :oops:

Dock tycker jag att Didymos jacka ser ganska okej ut.... Men inga andra tyvärr...
Användarens profilbild
Av Anso
Äiskä ponchon är härlig tycker jag även om man inte ska ha den till att bära barn i. Annars kanske det är lite si och så med moderiktigheten hos bärjackorna. Men jag kan garantera att alla bärjackor är 1000 gånger snyggare än min egen hemsydda bärjacka! :lol: Om jag vågar så tar jag på mig den i helgen och tar ett kort på den fula skapelsen. :roll:
Användarens profilbild
Av Aurian
Didymos som jag själv har är suverän! Visst -inte världens snyggaste och något tant-varning, men den är ju klart snyggare än de andra (tycker jag)

mamajacket kan hoppa upp o ta sig i skrevet :roll: SSchhh säg inte att jag sagt det :o
Användarens profilbild
Av Kristina
Ja, jag tycker dom är fula och det är den absolut största anledningen till att jag inte har någon, för jag skulle garanterat använda den massor.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
SQ; Jag är ledsen men det är jämt skägg, precis lika töntiga båda två. Kanske möjligen att den från ergo var liiite bättre, den var iaf inte så glansig! Anna hade en såndär finsk poncho på träffen idag, den var faktiskt fin, om än lite töntig!
Användarens profilbild
Av jag71
SQ skrev: Jag är för stor för att kunna hitta en stor vanlig jacka.
Jag är stor och jag har skrutt under min vanliga jacka. Fick den i julklapp för tre år sedan av min mor. Köpt på H&M bib-avdelningen för 500kronor. Jackan klarade av att jag blev gravid med skrutt och den klarar av tvillingmagen nu. Jag har all min övervikt på magen. Kolla H&M, dem borde ha något (och det kommer från mig som aldrig rekomenderar H&M pga att jag avskyr deras byxstorlekar och korta tröjor)
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag kan inte göra annat än att hålla med dig :oops:
Användarens profilbild
Av Eir
Jag gillar dem inte heller... tyvärr för det hade ju varit praktiskt.
Av Aelia
Tycker inte heller att jackan är så fin. Skulle va kul med en fiiin bärjacka. Funderar på hur jag ska göra en själv :roll:
Användarens profilbild
Av Alven
jag har en rätt ful stor tantjacka som bärjacka. Jag trivs väl inte jättebra i den, men den duger för den kostade 299 kr och jag har inte hittat nån riktigt bärjacka som jag gillar bättre. Utom mamajacket då, men de som provat säger ju att den är kass så jag hoppar över den med...
Av Sisu
En vacker dag... en vacker dag uppfinner nån superfiffig superbraig-på-att-sy världens snyggaste bärjacka! Eller hur?? :D
Fast det kanske är svårt... med tanke på att man kommer ju att se ut som Quasimodo hur man än vänder sig.... och vem har nånsin sytt snygga jackor åt Quasimodo...? :roll:
Användarens profilbild
Av April
Hålelr med om att det är många konstiga modeller!

Hur var det nu med Didymos bärjacka. Är den varm? Är den bra? Jag vill veta ALLT! :-D

Mmm... tänk, nästa höst - vinter ska det bäras :-D :-D :-D

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?