- mån dec 12, 2005 12:50
Jo, vi ska åka till Svalbard i slutet av januari, och där kan ju vara ganska kallt. Kan man få några tips av några vana norrlänningar?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
marlene skrev:tips på vad? allmänt kläder eller sjalbärande och kläder?Ja, hej, vad tydlig jag är i mitt frågande!
marlene skrev:det låter bra om det inte är tok kallt men då vill man väl ändå inte vara uteKan ju tilllägga att jag är ganska varm av mig så är man frusen så vill man kanske ha mer kläder på sigeller om barnet inte vill ner med jämna mellanrum. Hänger fötterna utanför eller hamnar dom innanför jackan? hänger dom utanför behövs nog mer än raggsockor
marlene skrev:Dragsko med resårsnodd, serru!luxia skrev:Fötterna är innanför fleecetröjan, och barnet sitter där det sitter (när vi är utomhus).Blir det ingen glipa i underkanten på jackan så borde det ju gå bra
luxia skrev:Jo, vi ska åka till Svalbard i slutet av januari, och där kan ju vara ganska kallt. Kan man få några tips av några vana norrlänningar?Wow, coolt resmål - i dubbel bemärkelse
amöba skrev:Det är jazzfestival.luxia skrev:Jo, vi ska åka till Svalbard i slutet av januari, och där kan ju vara ganska kallt. Kan man få några tips av några vana norrlänningar?Wow, coolt resmål - i dubbel bemärkelse
luxia skrev:Det är jazzfestival.Norrsken?!?!?!! Nu blev jag ju inte alls avundsjuk *ironisk* Jag borde ha bott kvar i Umeå. Fast då borde min familj ha flyttat norrut också
Jo, de har ju ingen sol då. Och dessutom är det nymåne. Men då ser man norrskenen bättre, säger min kompis som bodde där under vårterminen.
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?