Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marika
För en vecka sen tror jag, så var jag på någon sida som sålde sjalar (länkat från något inlägg här på sjalbarn) och hittade dockor som var extremt lika riktiga bebisar. De rekomenderades bla att ha när man "demade" sjalar. Hittat nu inte sidan. Jag tror den var amerikansk. Kan någon hjälpa mig att hitta dockan???

(För hoppningsvis så har jag en egen liten att "dema" med .... Väntar otåligt!!!! I dag 40+1 suck!)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Den var jag med inne på.... vänta lite ska jag se om jag hittar den igen.

http://www.dolls2luv.net/ Den här hittade jag igen! Jättefina bebisar!
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
:shock: Vilka dockor!!! Gud så söta... Nästan läskigt verklighetstrogna! ... och dyra :oops: :shock:
Användarens profilbild
Av vanja77
Åhhh vilka underbara dockor... en sådan skulle man skaffa sig när man väl bestämt sig för att inte ha några fler barn så man har något att plocka fram när bära-bäbis suget blir för stort... fast riktigt samma sak blir det ju aldrig... hmmm kanske katten ställer upp?? *funderar*
Användarens profilbild
Av zmurfan
Billigaste jag hittade där gick på nästan 1000:- utan frakten. :(
De var ursöta men på tok för dyra för min budget. När jag vunnit på lotto däremot ska jag ha en! (like that will ever happen)

;)
Av Marika
Tackar!
JAg tycker att det är på gränsen att det är lite läskigt hur lika riktiga bebisar de är.

Förhoppningsvis har jag en egen snart!! Det börjar trycka på nu......!
Användarens profilbild
Av AnKa
Oj, vilka dockor. De såg ju ut som riktiga bebisar!

Men vad var de gjorda av? Var de inte hårda, av plast altså? Då blir de ju inte så bra att dema med.

Hoppas det kommer ut en riktig docka som du kan ha och dema med istället :D och gosa med i mysig trikåsjal :D är lite lätt avundsjuk
Användarens profilbild
Av Helena
Marika skrev:För en vecka sen tror jag, så var jag på någon sida som sålde sjalar (länkat från något inlägg här på sjalbarn) och hittade dockor som var extremt lika riktiga bebisar. De rekomenderades bla att ha när man "demade" sjalar. Hittat nu inte sidan. Jag tror den var amerikansk. Kan någon hjälpa mig att hitta dockan???

(För hoppningsvis så har jag en egen liten att "dema" med .... Väntar otåligt!!!! I dag 40+1 suck!)
Inte dessa dockor som du tänker på, men i Hoppediz-häftet använder de speciella sjaldockor i två olika storlekar. De borde ju gå att köpa i Tyskland då tycker man. Men jag har ingen aning om var man kan köpa dem.
Användarens profilbild
Av mojsan
Marika skrev:Tackar!
JAg tycker att det är på gränsen att det är lite läskigt hur lika riktiga bebisar de är.

Förhoppningsvis har jag en egen snart!! Det börjar trycka på nu......!
Aaa, men vad tur att jag inte klickat då. Tycker inte om när fejk ser för verklighetstroget ut, lite fånig sådär.. :oops: :roll:

Men ojdå, lycka till, guuud vad spännande! Rapport till oss sen!!!
Användarens profilbild
Av Buscilla
Cecilia skrev:Nä, jag tycker att de var lite obehagliga faktiskt. :shock: :oops:
Håller med dig Cecilia, lite för verklighetstrogna för min smak. Kände mig mest illa till mods när jag såg dem. Som bebisar som inte lever...
/Cecilia

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?