Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sintra
#1739242
Jag är inte helt säker på om det är så att jag köpt en för stor storlet (S) men jag GILLAR inte jackan som kom på posten. Ärmarna är galet vida och axlarna ser ut som på en stadig karl i jackan.

Jag är så besviken! Den verkar hur praktisk och bra som helst men för 1200kr kan man inte ha en jacka som inte är snygg!


Blä

Tror ni det blir bättre om jag tar en i XS istället?
Användarens profilbild
Av Isanna
#1739247
Sintra skrev:Jag är inte helt säker på om det är så att jag köpt en för stor storlet (S) men jag GILLAR inte jackan som kom på posten. Ärmarna är galet vida och axlarna ser ut som på en stadig karl i jackan.

Jag är så besviken! Den verkar hur praktisk och bra som helst men för 1200kr kan man inte ha en jacka som inte är snygg!


Blä

Tror ni det blir bättre om jag tar en i XS istället?
I fjol när de kom (för visst var det i fjol som upgrade kom?) så pratades det om att de var stora i storleken, så kolla om en XS blir bättre tycker jag.
Av sjaltokan
#1739412
Vet inte, men jag tycker inte själva jackan i sig är speciellt snygg, jag köpte min begagnad och fick möjlighet att prova den, trots att jag inte är förtjust i stucket på jackan överväger smidigheten här.

Mest för att det är dagislämning/hämtning 3 dagar i veckan. Annars hade jag nog aldrig köpt en.. :?
Användarens profilbild
Av Cecilia
#1740135
Sintra skrev:Jag är inte helt säker på om det är så att jag köpt en för stor storlet (S) men jag GILLAR inte jackan som kom på posten. Ärmarna är galet vida och axlarna ser ut som på en stadig karl i jackan.

Jag är så besviken! Den verkar hur praktisk och bra som helst men för 1200kr kan man inte ha en jacka som inte är snygg!


Blä

Tror ni det blir bättre om jag tar en i XS istället?
Vågar man skriva att helt jag håller med dig och sedan lägga ut en annons på jackan och hoppas att någon annan vill ha den trots allt...? ;-)

Jag är inte heller så nöjd. :( Jag köpte en L, också väl stor i storleken, men tur är väl det eftersom den var kallare än jag väntat! Jag har både kofta OCH makens stora Fleecetröja under nu - ingen bebis ännu, höggravid och den funkar utan bebisdelen - och tycker ändå inte den är speciellt varm. Dessutom är den inte riktigt min stil och jag trivs inget vidare i jackan. :-(

Jag som velat sedan i somras, och nu känner jag att jag valt fel.

Jag tänkte att det kanske blir bättre med bärinsatsen på när babyn kommit, men det är nog inte "min" jacka helt enkelt. Tyvärr.
Användarens profilbild
Av Sintra
#1741917
Jag var och provade den i XS idag och fick hjälp med att prova den med ryggbärning. Den satt absolut mycket bättre, även om den inte är SNYGG. Jag bestämde mig tillslut för att behålla den, och acceptera att jag inte kommer att använda den när jag inte bär. Det är trots allt en julklapp så det är inte mina egna pengar jag lägger ut. Sen är det säkert nån härinne som vill köpa den om tre år ;) Jag får skaffa en snygg sjal att ha om axlarna också så dom inte blir så kantiga ;)


Jag tror jag kommer att ha glädje av att kunna bära på ryggen mer. Jag bär ju så gott som aldrig inne, S gillar mest att hålla på och krypa och gå omkring själv hemma. Jag kommer denna vintern att lämna stora killen på dagis varje dag varannan vecka och gå till affären och allt vad det kan vara, förutom långbärning på helgerna. Och nästa säsong ska ju S gå på dagis ch då kommer det vara jätteskönt att slippa krångla med ytterkläder varje mrgon och eftermiddag.

*övertalar mig själv*

Vi får se helt enkelt, om jag kommer överens med den....



/ M
Användarens profilbild
Av Sintra
#1742377
Nä. Det går inte. Den är för ful. Jag skickar tillbaka den och klarar mig med att bära på mage ett tag till ... Fåfängan måste få ta över när man ser ut som en bredaxlad karl i jackan.



suck.
#1746115
Jag var och provade den på Knyt-An i Sätra och jag tyckte den såg ut som något min mamma skulle kunna ha på sig :-(
Som tur var hade Katarina även Suses och den älskar jag och känner mig relativt snygg och sportig i :-)
Användarens profilbild
Av Cecilia
#1747811
mamma_till_sötis skrev:Jag var och provade den på Knyt-An i Sätra och jag tyckte den såg ut som något min mamma skulle kunna ha på sig :-(
Som tur var hade Katarina även Suses och den älskar jag och känner mig relativt snygg och sportig i :-)
Åh nej, jag borde nog ha tagit Suses istället. :duh:
#1748260
Cecilia skrev:
mamma_till_sötis skrev:Jag var och provade den på Knyt-An i Sätra och jag tyckte den såg ut som något min mamma skulle kunna ha på sig :-(
Som tur var hade Katarina även Suses och den älskar jag och känner mig relativt snygg och sportig i :-)
Åh nej, jag borde nog ha tagit Suses istället. :duh:
Jag trodde ju att det var MaM jag skulle ha när jag åkte till Knyt-An för jag tyckte att den såg bäst ut på internet så jag blev djupt besviken när jag provade den....tur att jag iaf tänkte att jag skulle prova hos Katarina innan köp! Och vilken tur att hon hade Suses som jag inte alls hade tänkt på, jag testade den lite av uppgivenhet (suck, har du inte nån annan modell jag kan prova?) men blev hur glatt överraskad som helst!

Vad fuskigt förresten...ser att du hittat att det ska komma en röd Suses snart, den var ju superduperhypersnygg! Å andra sidan använder min man bärjackan också och han är nog glad att den är unisex :-) (en annan av fördelarna med att det blev en Suses, iaf den svarta Suses som jag har).
Användarens profilbild
Av milimani
#1749169
Sintra skrev:Jag är inte helt säker på om det är så att jag köpt en för stor storlet (S) men jag GILLAR inte jackan som kom på posten. Ärmarna är galet vida och axlarna ser ut som på en stadig karl i jackan.

Jag är så besviken! Den verkar hur praktisk och bra som helst men för 1200kr kan man inte ha en jacka som inte är snygg!


Blä

Tror ni det blir bättre om jag tar en i XS istället?
Jag som är 160 cm, 54 kg testade en i xs och tyckte precis som du. Galet vid på alla håll upptill. Blev sååå besviken.
Användarens profilbild
Av Cayenne
#1749230
JAg är en liten kvinna och jag har använt min jacka jättemycket!
Först som gravid och sedan med bebis. Jag har haft min uppgrade i över ett år och tycker den har varit/är jättebra. Men jag är kanske inte så kräsen :hmm: Jag har massor av bilder i min andra dator. Jag kan återkomma med bilder på oss.
Användarens profilbild
Av Elin G
#1749239
Jag gillar också min MaM upgrade. Tycker den är både snygg och bekväm, min enda invändning är att jag tycker materialet känns lite för "billigt" för en så dyr jacka.
163 cm, 56 kg, strl XS för den som är intresserad...
Användarens profilbild
Av Cecilia
#1749933
Jag köpte den mörkblå, den nya färgen. Men kanske skulle jag ha trivts bättre i den svarta egentligen.

Nej, den är nog rätt okej ändå, det blir nog bättre med bebisinsatsen i, nu har jag den utan kil. Fast det säger ju också något om hur stor den faktiskt är i modell och storlekar! Det finns ingen annan jacka hemma som jag kan knäppa över magen nu.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?