[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 8771
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Ergo ryggsäck - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
#8772
Var köpte du den och hur mycket betalade du? :?:
Användarens profilbild
Av Alven
#8805
Jag funderar också på att köpa den. Verkar himla praktiskt som skötväska ... Problemet är att jag har en blå Ergo och vill ha en svart ryggsäck för att passa alla kläder, skulle det se jätteskumt ut med en svart väska på en blå Ergo? (maken fick völja färg på selen...)
Användarens profilbild
Av Alven
#8809
Just det ja, den har jag ju sett men fattade inte att selen var svart :D Det verkar ju som om man bara ser banden på selen när ryggan är på, då borde det ju funka! Tack så mycket!
Användarens profilbild
Av Ester
#8812
Jag ångrar mig lite nu att jag fegade med en svart day-pack till min svarta sele :?
hade kanske varit lite roligare om man hade valt nån färg istället....
Användarens profilbild
Av marlene
#8825
Vad tror ni om svart till röd ERGO?
Användarens profilbild
Av marlene
#8839
Jag har nämligen en röd ERGO och om man köpte den svarta så skulle jag nog använda den som ryggsäck oxå det skulle jag nog inte göra om jag köpte den röda.
Användarens profilbild
Av April
#8873
En sådan får det bli någon gång i framtiden ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av mojsan
#8985
... men mia svarade att de hon hade sålt slut jättesnabbt!!! Så den kommer senare i vår. Attans! Den skulle varit bra på flyget om en vecka!!! Men men. Så b¨åttom är det ju inte, det är ju inte så att jag saknar väskor i olika former eller så :oops:
Användarens profilbild
Av April
#14394
Vad fick ni betala som köpt Ergo Ryggsäcken via Babyboden (inkl. frakt)?
Någon som beställt en från något annat ställe? I så fall vilket?

Kram
Användarens profilbild
Av Anso
#14399
För alla Sutemifans som tror att ni går säkra :twisted:
Jag har sett att Ergo-ryggan även passar på Sutemin......
Användarens profilbild
Av April
#14400
Hi,hi... Vad bra! Den verkar ju vara så himla smidig! :-D

Kram
Användarens profilbild
Av April
#14428
Ingen som köpt via Babyboden eller något annat ställe? Vill som sagt gärna ha reda på pris inkl. frakt...

Kram
Användarens profilbild
Av Helena
#14439
Anso skrev:För alla Sutemifans som tror att ni går säkra :twisted:
Jag har sett att Ergo-ryggan även passar på Sutemin......
Men kan man alltså ha ryggsäcken på även om barnet sitter på ryggen? Jag har inte riktigt fattat hur det funkar. Och kan man även använda daypacken (den mindre påsen) på en Sutemi?
Användarens profilbild
Av KATARINA
#14440
April skrev:Ingen som köpt via Babyboden eller något annat ställe? Vill som sagt gärna ha reda på pris inkl. frakt...
Hej! Den kostar 270 kronor. Jag har inte köpt enbart en ryggsäck men Mia trodde att det skulle gå på ca 30 kronor i frakt. Så ca 300 totalt.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?