Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
#14399
För alla Sutemifans som tror att ni går säkra :twisted:
Jag har sett att Ergo-ryggan även passar på Sutemin......
Användarens profilbild
Av April
#14400
Hi,hi... Vad bra! Den verkar ju vara så himla smidig! :-D

Kram
Användarens profilbild
Av April
#14428
Ingen som köpt via Babyboden eller något annat ställe? Vill som sagt gärna ha reda på pris inkl. frakt...

Kram
Användarens profilbild
Av Helena
#14439
Anso skrev:För alla Sutemifans som tror att ni går säkra :twisted:
Jag har sett att Ergo-ryggan även passar på Sutemin......
Men kan man alltså ha ryggsäcken på även om barnet sitter på ryggen? Jag har inte riktigt fattat hur det funkar. Och kan man även använda daypacken (den mindre påsen) på en Sutemi?
Användarens profilbild
Av KATARINA
#14440
April skrev:Ingen som köpt via Babyboden eller något annat ställe? Vill som sagt gärna ha reda på pris inkl. frakt...
Hej! Den kostar 270 kronor. Jag har inte köpt enbart en ryggsäck men Mia trodde att det skulle gå på ca 30 kronor i frakt. Så ca 300 totalt.
Användarens profilbild
Av April
#14441
Tack, tack! :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Anso
#14449
Helena skrev:
Men kan man alltså ha ryggsäcken på även om barnet sitter på ryggen? Jag har inte riktigt fattat hur det funkar. Och kan man även använda daypacken (den mindre påsen) på en Sutemi?
Daypack har jag inte sett så jag har ingen aning tyvärr.

Ryggsäcken sätter man fast med en "snara" kring den breda delen av axelbanden på Ergon eller Sutemin och en annan snara runt nylonbandsdelen. Så den hänger alltså utanpå selen på barnets rygg både om du bär på magen eller på ryggen. Sedan kan du ha den utan att knäppa på den på bärselen och då använder du de "riktiga" ryggsäcksremmarna på ryggsäcken.
Svammel, svammel från mig. Jag har ju bara sett den lite kort men någon annan som har en kanske kan hjälpa mig att förklara. :roll:
Användarens profilbild
Av Ester
#14465
Daypacken är exakt likadan som ryggsäcken men utan egna ryggsäcksband och fickor på utsidan.
Jag har en sån och tycker att den verkar bra, men den går ju inte att bära som ryggsäck som den är utan måste fästas på en sele.
Funkar ryggan funkar daypacken också på patapum :wink:
Användarens profilbild
Av KATARINA
#14471
Anso skrev:

Ryggsäcken sätter man fast med en "snara" kring den breda delen av axelbanden på Ergon eller Sutemin och en annan snara runt nylonbandsdelen. Så den hänger alltså utanpå selen på barnets rygg både om du bär på magen eller på ryggen. Sedan kan du ha den utan att knäppa på den på bärselen och då använder du de "riktiga"
Stämmer så bra så :wink: Såg inte frågan tidigare.
Användarens profilbild
Av mojsan
#14527
... har jag för mig kostade 287 kr inkl. frakt o inkl. 10% rabatt för att jag är stadig kund... :oops: Nu har vi precis flyttat så fakturan är ... nånannanstans.... men iaf. Jag ör nöjd iaf, vi har lite otur med hissen här på nya stället, så jag får tydligen gå 5 vån ibland. Ryggan fungerar bra och jag o Bella kommer vara väl rörliga med den, det verkar få plats det vi behöver för en dag.
.......glömde nämna att den är köpt på babyboden.
Senast redigerad av mojsan den tis mar 29, 2005 00:42, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Ester
#14529
Jag köpte från ERGOs egen hemsida, de hade och har fortfarande erbjudande på daypacken så det blir $25 inkl frakt, så jag hamnade väl på 170:- har jag för mig. :)

De är några tior billigare än babyboden på ryggsäcken men då riskerar man ju att få betala tull också (jag slapp undan tullen :wink: )

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?