Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
#1722404
Verkar bra. Varifrån kommer den? Jag har spanat in den här:Bild Bild"Crumpler makes you sexy" :Hahaa:
Inte så stor att man får i blöjor kanske :hmm:
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
#1724010
kvarnvik skrev:Verkar bra. Varifrån kommer den? Jag har spanat in den här:Bild Bild"Crumpler makes you sexy" :Hahaa:
Inte så stor att man får i blöjor kanske :hmm:
den har jag... men aldrig använt den... den är rätt stel och inte alls stor men bra för plånbok mm... kanske kan sälja den?

ska fundera, om det skulle intressera dig! Har en "handväska" från dom med, den envänder jag jättemycket, sypersnygg!
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
#1724023
annelie skrev:detta är ju såå smart att ha när man sjalar, och inte ska ha supermycket med sig. mobil, nycklar, några blöor, ficka till pengarna på insidan osv.
perfekt :-)
Bild
Bild
http://www.smartasaker.se/
snygg... har tänkt sy ngt liknande men denna var ju så fin. och jobbigt att sy en massa pill fickor och fack!
Användarens profilbild
Av tweed
#1724079
Emmamedhunden skrev:
kvarnvik skrev:Verkar bra. Varifrån kommer den? Jag har spanat in den här:Bild Bild"Crumpler makes you sexy" :Hahaa:
Inte så stor att man får i blöjor kanske :hmm:
den har jag... men aldrig använt den... den är rätt stel och inte alls stor men bra för plånbok mm... kanske kan sälja den?

ska fundera, om det skulle intressera dig! Har en "handväska" från dom med, den envänder jag jättemycket, sypersnygg!
Vilken storlek är din? Jag är mest ute efter nåt att ha plånboken i, är hopplös med handväskor.
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
#1729961
Det är den lilla, som mannen på bilden har överst... tror inte en plånis får plats, då får man ha den lilla väskan som plånis, den har fack för kort mm...
min är grå.
Användarens profilbild
Av tweed
#1729976
Emmamedhunden skrev:Det är den lilla, som mannen på bilden har överst... tror inte en plånis får plats, då får man ha den lilla väskan som plånis, den har fack för kort mm...
min är grå.
Måste nog ha en större, annars kunde jag gärna ha köpt din :D
Användarens profilbild
Av Fina
#7101222
kvarnvik skrev:Verkar bra. Varifrån kommer den? Jag har spanat in den här:Bild Bild"Crumpler makes you sexy" :Hahaa:
Inte så stor att man får i blöjor kanske :hmm:
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av June
#7121211
annelie skrev:detta är ju såå smart att ha när man sjalar, och inte ska ha supermycket med sig. mobil, nycklar, några blöor, ficka till pengarna på insidan osv.
perfekt :-)
Bild
Bild
http://www.smartasaker.se/
Är den bra, funderar på att skaffa mig en sådan?
Användarens profilbild
Av disavi
#7121405
June skrev:
annelie skrev:detta är ju såå smart att ha när man sjalar, och inte ska ha supermycket med sig. mobil, nycklar, några blöor, ficka till pengarna på insidan osv.
perfekt :-)
Bild
Bild
http://www.smartasaker.se/
Är den bra, funderar på att skaffa mig en sådan?
Ja vet inte om den e bra.. Men ja har beställt en, men inte fått den än.. :-)
Användarens profilbild
Av June
#7121459
Disavi skrev:
June skrev:
annelie skrev:detta är ju såå smart att ha när man sjalar, och inte ska ha supermycket med sig. mobil, nycklar, några blöor, ficka till pengarna på insidan osv.
perfekt :-)
Bild
Bild
http://www.smartasaker.se/
Är den bra, funderar på att skaffa mig en sådan?
Ja vet inte om den e bra.. Men ja har beställt en, men inte fått den än.. :-)
Du får gärna skriva igen när du fått den. Alltid bra att få veta vad andra tycker innan man beställer.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?