- tis nov 11, 2008 22:02
Idag var jag iväg och hämtade mitt nya fina mam vinterbärskydd i brunt och grönt! Jag knöt på mig det i affären och traskade hem i ösregnet (med paraply, dock). Lillskrutt var mycket nöjd och alldeles varm och go när vi kom hem.
fast han bara hade sina vanliga innekläder, babylegs, tossor och mössa! Jag använde inte den söta lilla mössan, men den åker nog på när det blir kallare ute.
Ni som har ett sånt här bärskydd - det sitter en liten flärp med en tryckknapp på ena sidan, ganska högt upp, vad gör man med den? Min gissning är att hänga på ett snöre med en sån däringa spegel, vad tror ni?

Ni som har ett sånt här bärskydd - det sitter en liten flärp med en tryckknapp på ena sidan, ganska högt upp, vad gör man med den? Min gissning är att hänga på ett snöre med en sån däringa spegel, vad tror ni?

Mamma till två vackra pojkar; Filip 060619, David 080409 och Tuva 101104
Bär i Zara ocean, beige Ergo, Amazonas Carry Sling Laguna, hemsydd beige/blommig Mei Tai och hemsydd mörkblå ringsjal i MaM bärskydd

Bär i Zara ocean, beige Ergo, Amazonas Carry Sling Laguna, hemsydd beige/blommig Mei Tai och hemsydd mörkblå ringsjal i MaM bärskydd