Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#1689643
Jag har letat efter en smidig väska som går att använda när man bär. Jag har inte velat ha midjeväska utan en som man kan slänga över axeln, som inte tar för mycket plats men som ändå rymmer det nödvändigaste. Gissa min förvåning när jag på H&M's herravdelning igår hittade denna väska. Finns i grön/brun (som min) och även i gråsvart. Kostar 149:-.

Jag får plats med följande i min:
1 Diapees & Wipees med 3 blöjor samt tvättservetter
Plånbok
Mobil
Handkräm
Vaccinationskort
Burk med mat/nappflaska
Liten plastlåda med kex/fruktbitar etc
Litet skötunderlag
Rulle med plastpåsar till blöjbyten

:app: :app:
IMG_0675.jpg
#7174938
Smultronbarn skrev:Verkar vara en bra väska fär det priset! :tumup:
Men en liten fråga... vaccinationskort i väskan? :hide:
Jag hade faktiskt också vaccinationskortet rätt länge i handväskan, då vet man ju vart man har det,
annars så har man med 98% säkerhet glömt det hemma när man kommer in på BVC.
Jag köpte min "skötväska" på lindex, en gigantiskt handväska som har plats för allt,
jag förstår inte varför man måste bubba runt med en ful väska som det står babybjörn på bara för att man har fått barn,
det skulle kännas som en bestraffning, jag köper nästan aldrig nya väskor, och när jag väl köper en så ska den var snygg och passa till allt, inte bara till barnvagnen (som dessutom står kvar hemma i garaget... :roll: ).

Edit: Snygg väska! :tumup:
#7175848
Sia skrev:
Smultronbarn skrev:Verkar vara en bra väska fär det priset! :tumup:
Men en liten fråga... vaccinationskort i väskan? :hide:
Jag hade faktiskt också vaccinationskortet rätt länge i handväskan, då vet man ju vart man har det,
annars så har man med 98% säkerhet glömt det hemma när man kommer in på BVC.
Jag köpte min "skötväska" på lindex, en gigantiskt handväska som har plats för allt,
jag förstår inte varför man måste bubba runt med en ful väska som det står babybjörn på bara för att man har fått barn,
det skulle kännas som en bestraffning, jag köper nästan aldrig nya väskor, och när jag väl köper en så ska den var snygg och passa till allt, inte bara till barnvagnen (som dessutom står kvar hemma i garaget... :roll: ).

Edit: Snygg väska! :tumup:
Jag håller helt med, inte brhöver man en dyr skötväska med "rätt" logo på bara för att man skall bära runt lite blöjjor! :wink:
Men det där med vaccinationskort fick inte vi. Skulle ju kanske varit bra att ha ett seperat. Vi har istället ett litet häfte (ungefär som en skolskrivbok) där längd, vikt, vaccinationer, nästa bvc-tid mm skrivs upp. Rätt bra att ha allt på samma ställe egentligen, även om den tar större plats i väskan. Hade den i skötväskan rätt länge, men nu när vi ionte ska dit så ofta längre så bor den i hyllan brevid tygblöjjorna och "dagispärmen".
Förlåt om detta upplevs som trådkapnning, var inte meningen... :)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?