Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#1668433
Funderar på att köpa bärskydd, bärjacka eller poncho till vintern men undrar om det funkar med ett barn som har armarna ute ut sjalen till att börja med? Känner på mig att det kan vara lite knepigt. Försöker lära oss att knyta på ryggen och har använt overall än så länge, borde vi fortsätta så? E är bara 10 månader så har inte problemet med att han vill ner och gå själv än så länge.
#1671051
Kom på det också i efterhand, att E nog tycker att det är mer ok när armarna inte sitter så hårt fast som de gör i sjalen. Tror du/ni att det ändå kan vara bättre med ett bärskydd där händerna kan sticka ut lite? Skulle passa plånboken bäst :)
#1687382
Det blev ett Mam deluxe och är än så länge jätte nöjd! Inte svårt att få på i förhållande till att jag lyckats knyta upp Edvin på ryggen först i sjalen :) . Kräver vissa justeringar om han skulle klara sig utan vindtät overall men det väntade jag mig.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?