Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
#1667307
Jag vill ha och behöver en ny vinterjacka. Grejen är ju dock att jag är lite fåfäng och man blir ju aldrig särskilt snygg när man snörper åt sig på mitten med en bärsele. Särskilt inte när man har vinterjacka. Jag hade således tänkt vänta till nästa vinter. Men nu har jag kommit på en (eventuellt) lysande idé!
Borde det inte funka att sprätta upp sidsömmen en bit (eller om man syr själv, lämna ett hål) där man kan trä in midjebandet på selen. Så att den alltså knäpps under jackan på framsidan. Då slipper man att jackan blusar sig sådär fint som den annars gör.

Vad tror ni? Funkar det? Helst vill jag köpa en jacka och sprätta för det är jättesvårt att få sytid och en jacka är ju ett lite större projekt än det jag normalt inte hinner sy...
Användarens profilbild
Av ZaZi
#1674597
Smart idé! :tumup:

Kanske vore det idé att sätta som en liten mudd eller något i hålet som snörper åt om midjebandet så att det inte blåser in? (förstår du hur jag menar? :lol: :roll: )
Användarens profilbild
Av aspen
#1713911
ZaZi skrev:Smart idé! :tumup:

Kanske vore det idé att sätta som en liten mudd eller något i hålet som snörper åt om midjebandet så att det inte blåser in? (förstår du hur jag menar? :lol: :roll: )
och utvecklar du det så sy/köp en jacka där fickorna är på lämpligt ställe så du stoppar in bältet i fickorna likson

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?