Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mamma_till_sötis
#1632914
Jag funderar på att köpa en Suses regnponcho för att bära på ryggen.
Men när jag sitter och tittar på bilden så börjar jag fundera på om och hur den fungerar:
Tex så inbillar jag mig att regnet kan rinna ner längs ens egen rygg och ner i "barnets hål"....
Är det någon som vet om det gör det/om det finns något annat problem med den eller om den faktiskt fungerar (även i spöregn)?
Av Umma
#1633747
Jag var ute och gick igår i spöregnet men bar på mage och vi höll oss torra under själva ponchon men jag blev kall och blöt om händerna (för jag fattade ju inte att man kunde dra in dom :duh: ). Jag har svårt att tro att vatten skulle läcka in i din luva och rinna bakåt, det finns både dragsko och knappar för att dra åt runt ansiktet.
Användarens profilbild
Av hcvc
#1633767
Har också bara burit på mage med min, men jag är riktigt nöjd! Köpte den begagnad, så den har känts väldigt prisvärd... Har inte blivit blöt igenom någon gång, men när det varit riktigt ösregn (bor i Halmstad, så vi snackar översvämningsregn) har jag haft regnställ med jacka oknäppt under ponchon.

Det går upp lite på barnets huva innan den öppnar sig, om du förstår hur jag menar, så vattnet som rinner ner för din rygg borde rinna förbi på ömse sidor om barnets öppning. Dessutom sitter ficklocket (sitter ju en huva fram och en bak och den man inte använder viker man in och knäpper för. Eller knäpper man in båda om man har den bara till sig själv) som en sarg. Men kan ju klart vara svårt att rätta till ordentligt när man bär på rygg?
Användarens profilbild
Av hcvc
#1637422
Man kanske kan få höra hur du tyckte att den funkade sedan?

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?