Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
#96727
VAr köper jag dem nun är babyboden har stängt?
Vill gärna ha dem NU.
Fins det nån i stockholmsområdet som säljer?
Användarens profilbild
Av marlene
#96730
babybodens återförsäljare borde väl ha, eller åtminstone kunna få hem
Användarens profilbild
Av Ester
#96733
Men nu läste jag lite recensioner på dem och de verkar inte hålla speciellt bra....eller vad säger ni som har använt dem ett tag?
Användarens profilbild
Av miriel
#96771
Elin skrev:Men nu läste jag lite recensioner på dem och de verkar inte hålla speciellt bra....eller vad säger ni som har använt dem ett tag?
Undrar oxå!
Användarens profilbild
Av emmahawk
#96774
faktum är att just idag, när den första hala snöisen kommit och jag provade mina så gick ett av gummibanden av... :x Jag undrar om det beror på att jag har haft en lite för stor stl och ngn av ringarna har skavt fel, den har liksom glidit upp lite frampå foten. (Jag var osäker på vilken stl jag skulle ha på mina jättelabbar och dessutom i vinterkängor...) Så jag vet inte vilken betydelse det skall tillmätas, de kan dessutom fortfarande användas men irriterande likaså.
Användarens profilbild
Av Ester
#96782
hmmmm - ja nu beställde jag ett par av Anna - vi får väl se - efter att ha halkat runt idag som bambi så hoppas jag att de funkar något så när iallfall.
Användarens profilbild
Av Anna
#96793
Mina har hållit hittils, (jag har pro) men jag kan ju erkänna att jag också är lite rädd att de inte ska hålla så bra. jag köpte dem förra vintern och ahr använt dem en hel del och de har redan varit till nytta en del i år också. Viktigt är att alla spiralerna verkligen sitter under skon så det är själva gummidelen som böjjer sig liksom utanför spiralen. Annars så nöts gummit lättare av.
Användarens profilbild
Av emmahawk
#98406
ja ehh.. det var just det jag lyckades med :oops: Så skyll sig själv och gläds åt att det är ett problem som går att undvika m nästa par, för super-halkeffektiva är de verkligen!
Användarens profilbild
Av Ester
#98466
Nu har de kommit!!!

Får se om snön stannar kvar eller om jag får vänta med att inviga dem.


Hur viktigt är det att inte gå på grus eller stengolv? Det är ju nästan omöjligt att undvika på vägen till jobbet
Användarens profilbild
Av Anso
#98485
Elin skrev:Nu har de kommit!!!

Får se om snön stannar kvar eller om jag får vänta med att inviga dem.


Hur viktigt är det att inte gå på grus eller stengolv? Det är ju nästan omöjligt att undvika på vägen till jobbet
Kom ihåg att det blir tokhalt att gå på stengolv med broddarna på fötterna.....

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?