Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
#7136061
ellla skrev:Jag har faktiskt köpt liknande på ica maxi...
Både ganska tjocka stickade och tunna... kostade typ 200 och det tyckte jag var ok. (så blir det när man inte orkar åka ner på stan och gå i affärer :oops: )
Köpte en sådan på rean för 49kr.
Den är jätteskönfast jag hade föredragit med ull i
Användarens profilbild
Av Vida
#7147649
:floet2:
Bild
Användarens profilbild
Av jazoo
#7153535
Sån omlottröja finn på rea på Ellos just nu för 99 pix.
Användarens profilbild
Av filijox
#7155433
jazoo skrev:Sån omlottröja finn på rea på Ellos just nu för 99 pix.
Är de slut eller är jag bara dålig på att leta? :hmm:
Användarens profilbild
Av Vida
#7155492
Vickla skrev:
NeaVida skrev::floet2:
Bild
Vad är detta? Berätta genast! :this: Snyggt!!!! :love:
Tack tack...

Det är en hemmasydd omlottröja i ylle, med knapp (en under ena armen om man inte bär, och en på bröstet/ryggen när man bär på rygg...

Ursäkta min trötta hjärna!

Under yllejackan skymtar man min hemmagjorda omlotttröja i svart microfleece. Mönstret är. En stor rektangel, med två ärmar på...
Användarens profilbild
Av vimla
#7155523
NeaVida skrev:
Vickla skrev:
NeaVida skrev::floet2:
Bild
Vad är detta? Berätta genast! :this: Snyggt!!!! :love:
Tack tack...

Det är en hemmasydd omlottröja i ylle, med knapp (en under ena armen om man inte bär, och en på bröstet/ryggen när man bär på rygg...

Ursäkta min trötta hjärna!

Under yllejackan skymtar man min hemmagjorda omlotttröja i svart microfleece. Mönstret är. En stor rektangel, med två ärmar på...
Det ser ut som en dragkedja på tredje bilden övre raden, men det är det alltså inte? På vilka bilder bär du på ryggen? (Har lika trött hjärna och ögon jag :wink: )
Användarens profilbild
Av Vida
#7155537
Vickla skrev:
Det ser ut som en dragkedja på tredje bilden övre raden, men det är det alltså inte? På vilka bilder bär du på ryggen? (Har lika trött hjärna och ögon jag :wink: )

Ingen dragkedja...

Och ryggbärningsbilderna är liksom... otagna.... :skäms.
Användarens profilbild
Av jazoo
#7155565
filijox skrev:
jazoo skrev:Sån omlottröja finn på rea på Ellos just nu för 99 pix.
Är de slut eller är jag bara dålig på att leta? :hmm:
Här är den!

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailP ... hBackLink=

Jag köpte en 38/40 och en 42/44 och tycker inte att det är så stor skillnad på storlekarna, båda funkar lika bra på mig som drar M eller typ 40 på överkroppen just nu. Men den mindre är lite tajtare i ärmarna förstås.
Användarens profilbild
Av filijox
#7155632
jazoo skrev:Här är den!

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailP ... hBackLink=

Jag köpte en 38/40 och en 42/44 och tycker inte att det är så stor skillnad på storlekarna, båda funkar lika bra på mig som drar M eller typ 40 på överkroppen just nu. Men den mindre är lite tajtare i ärmarna förstås.
Tack!
Är den mycket stickig? Men om man har långärmad polotröja under kanske det funkar bra ändå?
Gnäller ju för minsta lilla stickighet :rodna:
Användarens profilbild
Av jazoo
#7155669
filijox skrev:
jazoo skrev:Här är den!

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailP ... hBackLink=

Jag köpte en 38/40 och en 42/44 och tycker inte att det är så stor skillnad på storlekarna, båda funkar lika bra på mig som drar M eller typ 40 på överkroppen just nu. Men den mindre är lite tajtare i ärmarna förstås.
Tack!
Är den mycket stickig? Men om man har långärmad polotröja under kanske det funkar bra ändå?
Gnäller ju för minsta lilla stickighet :rodna:
Lite stickig är den allt, men inget som jag störs av, speciellt inte om jag har en tröja under. Jag har även haft den med bara linne under och det funkar för mig. Men så är jag inte jättekänslig för stickigt heller...
Användarens profilbild
Av sparkler
#7178284
NeaVida skrev:
Vickla skrev:
NeaVida skrev::floet2:
Bild
Vad är detta? Berätta genast! :this: Snyggt!!!! :love:
Tack tack...

Det är en hemmasydd omlottröja i ylle, med knapp (en under ena armen om man inte bär, och en på bröstet/ryggen när man bär på rygg...

Ursäkta min trötta hjärna!

Under yllejackan skymtar man min hemmagjorda omlotttröja i svart microfleece. Mönstret är. En stor rektangel, med två ärmar på...
Den är jättesnygg!! :love: Och jag skulle nog klara av att sy den. :vågen:
men om man aldrig har sytt i ull- är det nåt jag ska tänka på? Vad använder man för tråd?
Användarens profilbild
Av Vida
#7178418
bra fråga.... jag använde den svarta *höhö* Men jag är rätt säker på att det är bäst att använda bomullstråd till alla naturmaterial...

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?