Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av linafelicia
#1603569
När jag var gravid köpte jag flera såna här tröjor för dom var billiga och hade gott om plats för magen att växa i.
BildBild
Nu har jag kommit på att dom funkar toppen att bära i.
Jag tar på mig sjalen först och sen koftan över och sveper liksom båda framstyckena om oss båda och fäster med en stor säkerhetsnål och sen är vi varma och goa båda två.
Användarens profilbild
Av tinika
#1604792
Vilken himla smart kofta, vill också veta vart man köper sån!! Fint var det!!
Användarens profilbild
Av Ms Morrison
#1604951
Hoppas det är ok med dig TS att jag svarar.
Den ser ut som en tröja jag köpte på Gina tricot förra året. Tack för tipset att den funkar som bärtröja. :app:
Av RosiePosie
#1611477
Åh, vad smart och snyggt! De borde väl finnas på Lindex nu också med allt stickat?
Användarens profilbild
Av Sintra
#1613489
Jag har en sån från European Culture, som var allt annat än billig ;) Den användes VARJE dag under raviditeten tror jag, och nu när jag bär är den höstens ytterplagg för mig. jag har tänkt att sy nåt liknande för jag skulle vilja ha nåt mer färglatt, så GISSA om jag blev glad för länken till elos! Det blir nog en i rost och en i dimpetrol, sådär bara rakt av!

Tack :loving:
Av RosiePosie
#1613540
Sintra skrev:Jag har en sån från European Culture, som var allt annat än billig ;) Den användes VARJE dag under raviditeten tror jag, och nu när jag bär är den höstens ytterplagg för mig. jag har tänkt att sy nåt liknande för jag skulle vilja ha nåt mer färglatt, så GISSA om jag blev glad för länken till elos! Det blir nog en i rost och en i dimpetrol, sådär bara rakt av!

Tack :loving:
Men ser den inte lite tunn ut för höst/vinter?
Du kan få recensera den när den kommer.. :D
Om du beställt den vill säga.. :hmm:
Användarens profilbild
Av Sintra
#1613652
JO, den ser ut som den jag har, fast min är ju 90% ull så den är väl varmare...min är varm nog i alla fall.. kanske är denna svalare...
Användarens profilbild
Av nevin
#1617271
Åh vilket bra tips! Det får bli en elelr två såna hit när lönen komemr!


Måste fråga med, vad är det för skönhet du bär bebis i?
Användarens profilbild
Av Sintra
#1617350
RosiePosie skrev: Men ser den inte lite tunn ut för höst/vinter?
Du kan få recensera den när den kommer.. :D
Om du beställt den vill säga.. :hmm:

Jag struntar i att beställa. Det där med 70% akryl är avskräckande.Nu har min vän som jobbar med att sy ritat av min European Culture-kofta så jag ska nog våga mig på att sy en i ulljersey ändå...

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?