Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av linafelicia
#1618159
nevin skrev:Åh vilket bra tips! Det får bli en elelr två såna hit när lönen komemr!


Måste fråga med, vad är det för skönhet du bär bebis i?
Bebisen bärs i min hemsydda trikåsjal. Gjord av en trikåbit jag fyndat i Danmark för 29 kr och sen färgad brun i tvättmaskinen :lol:
Användarens profilbild
Av nevin
#1618658
linafelicia skrev:
nevin skrev:Åh vilket bra tips! Det får bli en elelr två såna hit när lönen komemr!


Måste fråga med, vad är det för skönhet du bär bebis i?
Bebisen bärs i min hemsydda trikåsjal. Gjord av en trikåbit jag fyndat i Danmark för 29 kr och sen färgad brun i tvättmaskinen :lol:
Vansinnigt snygg färg på den, min vävda långa är ganska lik den i färgen!
Användarens profilbild
Av vimla
#1618765
Läste recensionerna om den som finns på Ellos att den är stickig... :cry: så den går bort för mig. Men hittade nåt liknande på Lindex, avd Generous, det gick utmärkt att svepa framstyckena kring en bebis. Tyvärr slut i den minsta storleken (som ju är large, men det gör väl inget om den är bylsig tänker jag) överallt här i Göteborg, men går att beställa på nätet :jippiii:

http://www.lindex.com/SE/Products/Produ ... wView=true

Ser inte mycket ut för världen och är nog inte den varmaste, men jag tror jag ger den en chans!
Av Emmiez
#1676539
men var köper man dessa tröjor?
jag letade som en galning när ja va grvid men hittade inte :(
Användarens profilbild
Av Sintra
#1684206
Nån som har köpt och testat den från Ellos? Jag försökte beställa när jag fick hem en 50&% rabatt -kupong, men misslyckades (kass kundtjänst som fortfarande inte har svarat två veckor senare...)

MEN jag är fortfarande nyfiken på tröjan. Den i petrol ser så fin ut!
Användarens profilbild
Av vimla
#1684785
Sintra skrev:Nån som har köpt och testat den från Ellos? Jag försökte beställa när jag fick hem en 50&% rabatt -kupong, men misslyckades (kass kundtjänst som fortfarande inte har svarat två veckor senare...)

MEN jag är fortfarande nyfiken på tröjan. Den i petrol ser så fin ut!
Nä, när jag läste recensionerna på Ellos så stod det att den var stickig, och då går den helt bort för mig. Jag klarar inte av minsta stickighet (hemska barndomsminnen :D ). Jag köpte den från Lindex för jag hade kupong med 30% rabatt, men den har mest blivit liggande... :oops: Kanske till våren, nu behövs ju tyngre grejer.
Av maria p
#1739353
Jag köpte en på H&M för inte så länge sedan. Minns inte priset men tror att det var runt 300kr. Breda ränder i grått och svart, 70% akryl 30% ull.
Användarens profilbild
Av Vida
#1741480
Jag har sytt själv i fleece och ull - skitlätt!
Användarens profilbild
Av Bowzee
#1754415
Köpte den från Ellos. Skittråkigt.
Snygg som tusan, men sticks värre än en kaktus.
Trång i armarna o bred i ryggen. :s
Användarens profilbild
Av vimla
#1754484
Bowzee skrev:Köpte den från Ellos. Skittråkigt.
Snygg som tusan, men sticks värre än en kaktus.
Trång i armarna o bred i ryggen. :s
Nä vad synd! :(
Användarens profilbild
Av ellla
#7034813
Jag har faktiskt köpt liknande på ica maxi...
Både ganska tjocka stickade och tunna... kostade typ 200 och det tyckte jag var ok. (så blir det när man inte orkar åka ner på stan och gå i affärer :oops: )
Användarens profilbild
Av aspen
#7034872
verkar inte gå att beställa...
först kan jag inte fixa ett konto, för jag finns redan, men min mailadress funkar inte.
att beställa utan konto funkar inte. först funkar inte att beställa med faktura, så jag tar postförskott men då "är det nåt fel på sidan, försök senare" å jag skiter i detta...synd för jag hade velat ha såna tröjor...
Av Hell Cat
#7136046
Jag har fick en stor sjal i alpackaull av min pappa förra året så den har jag tänkt använda! Kan man skaffa sig en stor säkerhetsnål nånstans, typ en sån som skottarna ha till kilt? :D

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?