Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av norkmedoo
#1598578
lillstrumpa skrev:Det ser ut lite som om barnet har en kniv innanför jackan och kommer att hämnas precis efter bilden är tagen :shock:
:shock:
Användarens profilbild
Av lillstrumpa
#1598994
norkmedoo skrev:
lillstrumpa skrev:Det ser ut lite som om barnet har en kniv innanför jackan och kommer att hämnas precis efter bilden är tagen :shock:
:shock:
Hör du den läskiga pianomusiken också!?
Användarens profilbild
Av lillstrumpa
#1599367
kvarnvik skrev:När jag tittar noga ser ju mamman ut att vara hon som är åtalad för arbogamorden :hide:
Bilden gick lite från skrattanfall till mardrömsframkallande :present:
Användarens profilbild
Av Cayenne
#1622923
Vi har ju då en svart sådan mössa, fast med nååågot mindre öron. Häromdagen skulle Elsie absolut ha den på sig när vi skulle gå till postlådan. JAg kännde såhär :hide: men hon tyckte att hon var jättefin :siishah:

Vi mötte en granntant (vilken jag ofta undviker) och hon kommenterade vilken fin mössa Elsie hade på sig :Hahaa: Jag kan inte visa er hur hon såg ut för tog inget kort :crazy:
Användarens profilbild
Av Marion
#1622986
Sambon tog en titt på mössan och kommenterade att den påminde honom om "den där i Little Nicky" :Hahaa:

Bild
Användarens profilbild
Av lillstrumpa
#1626023
diddeldi skrev:förresten, om ni gillar mössan så kanske ni även uppskattar den här heldräkten :wink:
Bild
Ja, verkligen! Tror ni det kan bli den nya officiella SjalBarnsdräkten, så vi kan ha den på träffar och så :app: Det blir ju väldigt lätt att känna igen varandra iallafall :tumup: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Nova
#1642045
Tycker också att den är lite småcharmig faktiskt. 8) :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Bina
#1642049
Den är väldigt varm och gosig... men... nej... vår blev bara liggande i skåpet 8)
Användarens profilbild
Av thanisa
#1657638
lillstrumpa skrev:
diddeldi skrev:förresten, om ni gillar mössan så kanske ni även uppskattar den här heldräkten :wink:
Bild
Ja, verkligen! Tror ni det kan bli den nya officiella SjalBarnsdräkten, så vi kan ha den på träffar och så :app: Det blir ju väldigt lätt att känna igen varandra iallafall :tumup: :Hahaa:
Vi får hoppas attt den finns i vuxenstorlek också så kan det bli officiella sjalbrnskläderna. jag tror i varje fall att om man som vuxen hade kommit i den dressen så hade en sjal setts som en mycket normal företelse i jämförelse.
Av JoJsMamma
#1657644
Min Jossan (snart 4) äääälskar mössan, hon har den när hon leker att hon är en katt :heart:
nästan varje dag m a o :lol:
Av Jinxan
#1658559
thanisa skrev:
lillstrumpa skrev:
diddeldi skrev:förresten, om ni gillar mössan så kanske ni även uppskattar den här heldräkten :wink:
Bild
Ja, verkligen! Tror ni det kan bli den nya officiella SjalBarnsdräkten, så vi kan ha den på träffar och så :app: Det blir ju väldigt lätt att känna igen varandra iallafall :tumup: :Hahaa:
Vi får hoppas attt den finns i vuxenstorlek också så kan det bli officiella sjalbrnskläderna. jag tror i varje fall att om man som vuxen hade kommit i den dressen så hade en sjal setts som en mycket normal företelse i jämförelse.
:rofl:
Och sen måste man ju dansa Sjalbarns-dansen också :Hahaa:
Av mollypoll
#1712944
För sent att kasta sig in i diskussionen nu? Äh, jag chansar - är ju "novis" (åtminstone på forum)...
Hos oss är det idel positiva tongångar om inte rent av slagsmål om "öronhuvan" - fast den vi har (som kom med MaM Upgrade-jackan) har korta, runda öron. I rättvisans namn har vi fått göra så att den som sitter i "nallejackan" får ha annan mössa, medan den som går brevid får ha "nallemössan". Så är det någon där ute som har ett par bruna öron för mycket får ni gärna skicka hit dem! :tumup:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?