Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sintra
#1684189
Hm, jag har inga Babylegs och har inte testat. men tipset är att sy själv. Jättelätt och jättebilligt - bara att ta lite muddtyg så blir det finfint och precis lagom långa/vida/stora :D
Användarens profilbild
Av milimani
#1684843
Jag använder utomhus nu på vintern när Alexanders sjalas. Alltså när han sitter under bärjackan. Fast inga riktiga babylegs utan jag köper benvärmare för barn på HM. De finns på "dans"avdelningen. De är lite tjockare än riktiga babylegs. Men han är så söt i dem, rååsa och glittriga som de är :D
Användarens profilbild
Av sparkler
#1754926
Blixa skrev:Elektra har aldrig byxor numera utan bara kolt och babylegs. Superpraktiskt :tumup:
Kolt! :P Vart har du hittat det? Eller använder du nån lång tröja eller så?
Användarens profilbild
Av Blixa
#1754965
sparkler skrev:
Blixa skrev:Elektra har aldrig byxor numera utan bara kolt och babylegs. Superpraktiskt :tumup:
Kolt! :P Vart har du hittat det? Eller använder du nån lång tröja eller så?
Jag använder mest enklaste formen av kortare trikåklänningar till henne eftersom långa tröjor ofta är för raka och kasar upp över blöjan. Däremot använder jag ordet kolt så ofta jag kan eftersom det är ett så bra ord. Hest skulle jag vilja att det såldes plagg som kallades kolt i barnaffärerna. Som könsneutrala klänningar för bebisar och småbarn.
Användarens profilbild
Av sparkler
#1757280
Blixa skrev:
sparkler skrev:
Blixa skrev:Elektra har aldrig byxor numera utan bara kolt och babylegs. Superpraktiskt :tumup:
Kolt! :P Vart har du hittat det? Eller använder du nån lång tröja eller så?
Jag använder mest enklaste formen av kortare trikåklänningar till henne eftersom långa tröjor ofta är för raka och kasar upp över blöjan. Däremot använder jag ordet kolt så ofta jag kan eftersom det är ett så bra ord. Hest skulle jag vilja att det såldes plagg som kallades kolt i barnaffärerna. Som könsneutrala klänningar för bebisar och småbarn.
Ja, precis. Hade hoppasts att du hade hittat det. Men det kanske är en bra strategi att börja använda ordet kolt iaf. Det var verkligen ett plagg jag saknade till Eleon. Men ´nu är jag lite säkrare på att sy så kanske skulle jag kunna göra några? Hur enkla kläningar än är som man kan köpa så tycker jag fortfarande det känns för "flickigt" för en kille. :oops: Jag VILL inte tänka så men men det är ändå så det känns.
Användarens profilbild
Av Blixa
#1757335
sparkler skrev:
Blixa skrev:
sparkler skrev:
Blixa skrev:Elektra har aldrig byxor numera utan bara kolt och babylegs. Superpraktiskt :tumup:
Kolt! :P Vart har du hittat det? Eller använder du nån lång tröja eller så?
Jag använder mest enklaste formen av kortare trikåklänningar till henne eftersom långa tröjor ofta är för raka och kasar upp över blöjan. Däremot använder jag ordet kolt så ofta jag kan eftersom det är ett så bra ord. Hest skulle jag vilja att det såldes plagg som kallades kolt i barnaffärerna. Som könsneutrala klänningar för bebisar och småbarn.
Ja, precis. Hade hoppasts att du hade hittat det. Men det kanske är en bra strategi att börja använda ordet kolt iaf. Det var verkligen ett plagg jag saknade till Eleon. Men ´nu är jag lite säkrare på att sy så kanske skulle jag kunna göra några? Hur enkla kläningar än är som man kan köpa så tycker jag fortfarande det känns för "flickigt" för en kille. :oops: Jag VILL inte tänka så men men det är ändå så det känns.
Min snart fyraårige son har ett par koltar från Villervalla och de känns inte så flickiga tycker jag. Mer som långa lite utställda tröjor.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?