Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
#7570522
Gammal tråd, men det börjar bli dags för broddar snart igen :tumup:
Av akm
#7570660
yaktrax verkar inte hålla mer än ett par veckor enligt rescensionerna. Det blir ju för dyrt.
Användarens profilbild
Av mari_tres
#7570740
Jag har ett par från apoteket som jag är nöjd med kan jag tillägga.
Användarens profilbild
Av Tootz
#7571055
Jag köpte ett par på Intersport förra hösten som användes flitigt hela förra "säsongen" och de håller en säsong till utan problem, Suveräna! :tumup:
Användarens profilbild
Av Alven
#7593222
Jag har köpt på Babyheaven, de var jättebra. Men sen köpte jag ett par skor med inbyggda utfällbara broddar, mycket smidigt! :tumup:
Användarens profilbild
Av Aurian
#7746939
Miltonia skrev:De där Yaktrax - fungerar de bra både på snö och is?
Ja, de fungerar bra på både snö och is. Mindre bra på stengolv ;-) (se tidigare inlägg)

Dock vill jag minnas att de inte höll så bra, de gick sönder efter ett tag (minns inte alls hur länge jag hade dem, men inte i närheten av en hel säsong klarade de i alla fall, kanske 4-6 veckor.) Jag hade modellen "Walker". Kanske att "Pro" håller längre, jag vet inte, köpte dem aldrig pga att de i alla fall förut inte fanns i mindre än M
Av Vinterhumlan
#7747287
Aurian skrev:
Miltonia skrev:De där Yaktrax - fungerar de bra både på snö och is?
Ja, de fungerar bra på både snö och is. Mindre bra på stengolv ;-) (se tidigare inlägg)

Dock vill jag minnas att de inte höll så bra, de gick sönder efter ett tag (minns inte alls hur länge jag hade dem, men inte i närheten av en hel säsong klarade de i alla fall, kanske 4-6 veckor.) Jag hade modellen "Walker". Kanske att "Pro" håller längre, jag vet inte, köpte dem aldrig pga att de i alla fall förut inte fanns i mindre än M
Mina höll i mindre än en månad :cry: Både gummit och metallspiralerna gick sönder. Killen i sportaffären var så grymt snabb med att betala tillbaka att jag undrar hur många han hade gjort det med tidigare...
Nu har jag ett par andra från Stadium med dubbar. Får se hur bra de är...
Användarens profilbild
Av Ashe
#8606557
Tass. Ska ju vinterbära bebis och behöver broddar. Har haft med piggar tidigare och varit nöjd, så det kanske blir sånna.
Men helst skulle jag vilja ha ett par skor med inbyggda (utfällbara) broddar.
Användarens profilbild
Av God_cares
#8606609
Megatass!

Jag är fullkomligt livrädd för att halka och får nästan panik om det är halt, blir nästan paralyserad. Förra året var det fruktansvärt, jag gick med pyttesteg hela vintern och det var ju is så länge också! Använde då Apotekets broddar som bara sitter framtill, och de är väl okey men litar inte på dem nu.

Vet inte om jag ska våga bära om det är halt, å andra sidan vägrar hon fortfarande vagnen nästan jämt så jag har väl inte så mycket val :S

Förra året kollade jag in ett par skor som ska vara halksäkra, de har dubbar som alltid sitter där, inte såna som är infällbara alltså. Men de kostar typ 1500 kr, och säljaren sa att de kan bli lite hala när man inte går på is, så jag köpte dem aldrig.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?