[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 92326
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Broddar - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emmahawk
#92362
vi har haft yaktrax förra vintern, och jag var totalimpad över vilket grepp de gav! Däremot var de lite obehagliga på stengolv, typ i tunnelbanan eller trapphus med klinker, det känns som att de "rullade" lite för mycket då. Men nu är vi ju i härlig tunnelbanelös stad så jag tror nog att de blir favoriterna även denna vinter :) Det är en härlig känsla att swooscha förbi alla ostadiga vintervandrare med barn på magen (el för all del nu i magen) och supergrepp under fötterna!
Användarens profilbild
Av mojsan
#92456
..bra att du påminde mig, måste rota fram mina yaktrax innan gbg börjar slaska... De var klart bättre än apotekets metallvariant iaf. Sen finns det ju sånna som är som grovt sandpapper, ungefär, de tycker svärmor är bra.
Användarens profilbild
Av Suskiv
#92589
har yaktrax och jag älskar dem. Kanonbra grepp, men läskiga på stengolv (tex trapphus)
Användarens profilbild
Av Aurian
#92644
Jag har Yaktrax jag ocksåm och invigde dem idag! :lol:
Helt suveräna.
Visst, de funkar inte på stengolv, men det finns väl (vad jag vet :roll: ) inte så många andra som gör det heller :mrgreen:

Vore jag du Katharina, så skulle jag nog satsa på ett par nya i mindre storlek (och försöka sälja de gamla här på sjalbarn kanske! :wink: )
Användarens profilbild
Av vanja77
#92651
Oj... broddar kanske kan vara bra att ha... fast vi har inte så mycket is och slask här nere i skåna her jag märkt
Användarens profilbild
Av Gummisnodden
#93992
Vart köper man??? :roll:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
#94044
jag har också yaktrax och är helimpad!!! De har verkligen jättebra grepp. Jag har ett par Pro och de har ju en rem som går över skon också så att de sitter ännu säkrare.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
#94045
jag har också yaktrax och är helimpad!!! De har verkligen jättebra grepp. Jag har ett par Pro och de har ju en rem som går över skon också så att de sitter ännu säkrare.
Användarens profilbild
Av Gummisnodden
#94075
Katharina skrev:
Gummisnodden skrev:Vart köper man??? :roll:
Yaktrax kan du köpa hos Babyboden och återförsäljarna :-) Men det finns broddar på apoteket och hos skomakare också.
Vem är återförsäljaren för Yaktrax då? Babyboden har ju stängt....
Användarens profilbild
Av Anna
#94259
Gummisnodden skrev:
Vem är återförsäljaren för Yaktrax då? Babyboden har ju stängt....
Jag har några walker S hemma. Kan ta hem andra med om det inte är jätterbåttom.
Användarens profilbild
Av mari_tres
#7570522
Gammal tråd, men det börjar bli dags för broddar snart igen :tumup:
Av akm
#7570660
yaktrax verkar inte hålla mer än ett par veckor enligt rescensionerna. Det blir ju för dyrt.
Användarens profilbild
Av mari_tres
#7570740
Jag har ett par från apoteket som jag är nöjd med kan jag tillägga.
Användarens profilbild
Av Tootz
#7571055
Jag köpte ett par på Intersport förra hösten som användes flitigt hela förra "säsongen" och de håller en säsong till utan problem, Suveräna! :tumup:
Användarens profilbild
Av Alven
#7593222
Jag har köpt på Babyheaven, de var jättebra. Men sen köpte jag ett par skor med inbyggda utfällbara broddar, mycket smidigt! :tumup:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?