Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ellen och jag
#1522957
Hallo!

JAg bär i en manduca, tjejen min älskar att tugga på axelremmarna, vilket gör att hela hennes tröjärm blir blöt och selen med ;)

Vet att Ergo har dreggelskydd, men passar dessa kring manducan med?!

Inga förslag om att sy själv! Är mer träslöjdstjej!! *ler*

Tack på förhand!
Användarens profilbild
Av Scharlott
#1530551
Jag gissar att ERGObabys sucking pads kan passa även på Manduca och övriga bärselar 8)
Vill du vara lite mera säker kan du mäta bredden på axelremmarna på din bärsele och ange måttet här så kan jag hjälpa dig och mäta ett par sucking pads :wink:
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
#1531721
Scharlott skrev:Jag gissar att ERGObabys sucking pads kan passa även på Manduca och övriga bärselar 8)
Vill du vara lite mera säker kan du mäta bredden på axelremmarna på din bärsele och ange måttet här så kan jag hjälpa dig och mäta ett par sucking pads :wink:
Hej! Vad snällt av dig att mäta! För det är hopplöst att ha hennes tuggandes där=) Allt blir blött ju :=

Manducan är 8,5 cm bred där hon tuggar!!

Tack på förhand!

Emma
Användarens profilbild
Av Monique29
#1531777
Gulligt :heart:
Användarens profilbild
Av Scharlott
#1532634
Ellen och jag skrev:
Scharlott skrev:Jag gissar att ERGObabys sucking pads kan passa även på Manduca och övriga bärselar 8)
Vill du vara lite mera säker kan du mäta bredden på axelremmarna på din bärsele och ange måttet här så kan jag hjälpa dig och mäta ett par sucking pads :wink:
Hej! Vad snällt av dig att mäta! För det är hopplöst att ha hennes tuggandes där=) Allt blir blött ju :=

Manducan är 8,5 cm bred där hon tuggar!!

Tack på förhand!

Emma
Jag har mätt och måttet utanpå då de ligger plant är ca 9-10 cm. Motsvarande inuti ca 8,5-9 cm. Så då bör de passa 8)
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?