Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av maimiti
Jag har ju en sån :lol:
Eftersom jag bar grabben i selen så ville jag ju visa upp den och då tog jag jacka istället för poncho 8)
Om du vill se den på nära håll så borde väl det vara ganska lätt ordnat.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Ja den är verkligen jättesnygg...men på mig satt den inte alls bra. Jag tyckte den var alldeles för kort o stod ut där nere o jag blev väldigt bredaxlad i den.. =/
Användarens profilbild
Av Nova
Äiskä Ponchon är också jättefin tycker jag!
Funkar både med och utan barn!
Användarens profilbild
Av Kristina
Du vill inte köpa min då? Den är inte riktigt min stil tyvärr.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jennelii skrev:Ja den är verkligen jättesnygg...men på mig satt den inte alls bra. Jag tyckte den var alldeles för kort o stod ut där nere o jag blev väldigt bredaxlad i den.. =/
Citerar mig själv lite... Jag ÄR bredaxlad i vanliga fall oxå och lång så jag skyller på det... =)
Användarens profilbild
Av mammahappy
maimiti skrev:Jag har ju en sån :lol:
Eftersom jag bar grabben i selen så ville jag ju visa upp den och då tog jag jacka istället för poncho 8)
Men ååå det var ju synd att du inte hade med dig den så man kunde få kika lite på den.
Men förstår allt att du ville visa upp din nya sele! :lol:
Användarens profilbild
Av maimiti
mammahappy skrev:
maimiti skrev:Jag har ju en sån :lol:
Men ååå det var ju synd att du inte hade med dig den så man kunde få kika lite på den.
Men förstår allt att du ville visa upp din nya sele! :lol:
Jag kan ju göra som så att till nästa träff packar jag hela arsenalen i en resväska :lol:
Användarens profilbild
Av Ina
En snäll bekant till mig har stickat en poncho till mig och C, hon har stickat den som en vanlig poncho men har gjort delarna längre samt att hon stickade en liten remsa som hon satt uppe i halsen som delar av halsen mellan mig och C, Blev kanon bra.

dock har jag ingen hemsida som jag kan länka till men är det någon som har lust så kan jag maila en bild som kanske kan hamna här för att visa er andra.
Användarens profilbild
Av maimiti
Maila den till mig :)
Användarens profilbild
Av maimiti
Eh! En e-postadress är nog bra att lägga ut då: maimiti@home.se
Användarens profilbild
Av Satouta
Tack för erbjudandet Kristina...
...men jag har tyvärr inte pengar att lägga på en poncho just nu. Och snart är det snö och då får det bli fram till vårkanten. Tänkte att det kunde passa i Tunisien (om jag nu kommer mig dit någon gång :( )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?