Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
#1450286
Var gör man av mobilen, nycklarna, plånboken och allt sånt när man bär i sjal?
I vanliga fall hänger jag allt runt halsen i senilsnören. Men det går inte med min nya mobil, den bara lossnar.
Så var gör ni av småsakerna? ni har väl inte alltid hela skötväskan (eller liknande) med er?
Användarens profilbild
Av mammahappy
#1450344
antingen har jag en hammockbag eller så har jag en magväska typ som är ett ergo tillbehör.
En sån här:
Bild
De har en axelrem och så även karborre så man kan fästa den i midjan på sjalen eller selen.
Här har du en bild på den när man bär
Bild
Funkar även att fästa om sjalen.
Användarens profilbild
Av emellen
#1450345
www.mylittlestar.se har lite olika småväskor med karbinhake som man skulle kunna använda och sätta fast runt sjalen/selen, annars är det väl många som har hammockbags eller thaiväskor?
Av Jinxan
#1450641
För som jag har haft senaste gångerna när jag varit o handlat har jag ju gått med allt i en mössa :D och det känns inte helt idealiskt. :D

Då får jag leta upp någon liten väska o fästa med kabinhake eller liknande i sjalen alltså.
Av Marina78
#1450743
jag använder Beco-väska, i den finns plats för allt (plånbok, nycklar telefon, osv)
Av Marine78
#1451152
Helt ot: men oj vad förvånad jag blev när jag såg att jag hade skrivit ett inlägg här, men så fick jag ju se att det faktiskt var en liten skillnad...ett a i stället för ett e innan 78 ;-)
Av Marina78
#1451162
Marine78 skrev:Helt ot:
:lol: :lol: :lol:
Av Jinxan
#1451177
Marina78 skrev:
Marine78 skrev:Helt ot:
:lol: :lol: :lol:
:) :) :D
Användarens profilbild
Av Catti36
#1452467
Marina78 skrev:jag använder Beco-väska, i den finns plats för allt (plånbok, nycklar telefon, osv)
Becoväska??
Av shai
#1452862
emellen skrev:www.mylittlestar.se har lite olika småväskor med karbinhake som man skulle kunna använda och sätta fast runt sjalen/selen, annars är det väl många som har hammockbags eller thaiväskor?
Men åhhh nu väckte ytterligare ett ha-begär :twisted:
vilka fina väskor :heart:
Användarens profilbild
Av jennychangala
#1460666
Mylittlestars JuJuBe väskor är helt underbara! Har en between och beställt en bequick :D De skapar habegär och är ännu finare på riktigt än vad de ser ut.... vilken reklam det blev. :? är helt enkelt såld på dessa fina väskor! :wink:
Användarens profilbild
Av jennychangala
#1460677
förresten, babydesign har dem också! med otroligt snabb leverans, fick väskan dagen efter jag beställde. :)
Av Jinxan
#1460715
Ojdå:) Det var snabb leverans.

just för tillfället har jag löst mina problem, sydde mig en Japanese knotbag :)
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?