Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Haha.....visst är det lustigt vilka ideér man får då det är sånna här tillfällen? Jag velar och har mig men vågar inte beställa o betala för två om det inte är nån som sen vill köpa den.....och det vet man ju aldrig, och du Mia då kanske du kan ha din L osså sitter jag där med två jackor hihihi.
Användarens profilbild
Av Sara P. H.
hi hi! Det blir ju inte lika ekonomiskt om man råkar köpa ett helt lager... :lol:
Funderar och kollar bilder(- det verkar finnas fler nu på suseskinder.com!?)
de är nog rymliga, men kolla-drawstring below waist-minskar kanske tältkänslan!??
:? Beslutsvånda :?
Användarens profilbild
Av Mia
Snusibulingen skrev:Haha.....visst är det lustigt vilka ideér man får då det är sånna här tillfällen? Jag velar och har mig men vågar inte beställa o betala för två om det inte är nån som sen vill köpa den.....och det vet man ju aldrig, och du Mia då kanske du kan ha din L osså sitter jag där med två jackor hihihi.
Ja men du Är ju mindre än mig så passar S dig så borde jag ha M och passar M dig så borde jag ha L eller?! :wink:
Så då har vi ju bara en jacka att sälja.. :P
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
svaret om vilken jacka man ska ta när man är tall och slim postade jag i vår yahoogroups :D :D
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Nämen nudå.....är jag slim o tall? jag tycker inte själv att jag är lång, men ärmarna får inte bli för kort så nu är jag rädd att de är d i en S........gaaaaaaa
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Om jag köper både en S och en M finns det då någon som är intresserad av att köpa S om M är min storlek och M ifall jag måste ha S?
Kanske ska kolla läget under säljes........vill verkligen ha en jacka och det måste bli rätt......
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Så här står det sidan för jackan.
Person approximately 5'7", 130lb would wear a Medium
Det innebär ju ca 170cm och 60kg ungefär.
Tänkte att eftersom bilderna är uppdaterade så kanske texten också gäller, eller ska man strunta i detta och enbart gå på de slutgiltiga måtten.
Användarens profilbild
Av Malin
Snusibulingen skrev:Men nu är jag så velig så jag tror jag beställer två jackor och säljer den som inte passar :!: Vad tycks om det då, hihi :shock: :D , nån måste ju vara intresserad hihi.
Jag vill ha en jacka!
Jag kan tänka mig att stå först i kön till en M eller S, men då måste jag veta hur mycket jag ska betala till dig i så fall!
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Ja om jag köper två och behöver S så får Mia stå först på M om hon vill det och så får du stå först på S om den skall bort eller M som tvåa. Går det bra?
I sådana fall gäller det pris som jag får betala nu eftersom den kommer vara helt ny och endast provad.
Användarens profilbild
Av Mia
Ngn som vill stå först på en L? :wink:
Användarens profilbild
Av Malin
Snusibulingen skrev:
I sådana fall gäller det pris som jag får betala nu eftersom den kommer vara helt ny och endast provad.
Jag har inte riktigt förstått hur mycket jackorna kommer att kosta...
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Som det ser ut nu så är det 80 euro +frakt, men fraktkostnaden är inte klar riktigt ännu.
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Nu har jag tagit två jackor en M och en S så att jag är garanterad en bra bärjacka och jag har betalat båda så nu är det för sent hihi :D
Jag har satt Mia först på M och Malin först på S och tvåa på M.

Nu ska jag sluta skriva dessa velande rader som förmodligen bara gör er andra himla nervös.....hihi.

Tänker som så att jackan är ju mycket billigare än att beställa typ felix pera eller nån annan, så nog blir den såld. och jag tänker inte ta ut nåt extra för den, endast inköpspris+frakt.
Användarens profilbild
Av Malin
Snusibulingen skrev:Nu har jag tagit två jackor en M och en S så att jag är garanterad en bra bärjacka och jag har betalat båda så nu är det för sent hihi :D
Jag har satt Mia först på M och Malin först på S och tvåa på M.

Nu ska jag sluta skriva dessa velande rader som förmodligen bara gör er andra himla nervös.....hihi.

Tänker som så att jackan är ju mycket billigare än att beställa typ felix pera eller nån annan, så nog blir den såld. och jag tänker inte ta ut nåt extra för den, endast inköpspris+frakt.
Det låter bra!
Jag är sugen på en jacka, men har inte tid just nu att sätta mig in i hur man betalar och så (jag ska tentaplugga och INTE sitta här...) så jag hoppas att det blir en jacka över som passar mig när ni har provat och bytt och grejat. Vi hörs igen om det!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?