Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Aurian
:shock: OJ! Det tänkte jag ju inte ens på!
Var bor du någonstans och hur mycket kom den att kosta?
Användarens profilbild
Av Scilla
Jag pm:ar mitt telefonummer om du vill ringa mig?
Användarens profilbild
Av Danca
Ja det med det storleker ere ikke til at blive klog på. Jeg kunne også have min søn foran og bagved uden panel og jeg syntes simplethen det så ud som om jakken kom med mig og ikke omvendt.
Jeg har stadigt ikke modtaget min, men håber snart at få den, for nu er det snart for koldt uden. fik dog at vide at jeg skulle vente minimum 2 uger mere :twisted: .
Nu gruer jeg helt for om den så er for lille når den kommer :cry:
Användarens profilbild
Av Danca
Min jakke er ankommet i dag og den passer perfekt :D . Så hvis andre har tænkt på at købe den ville jeg bare sige at jeg er en str. 42/44 og passer en M. Spørger du hos Didymos siger de L. Jeg har haft min treårige datter i den idag og ingen problemer, den er helt perfekt til hende også :D
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Danca skrev:Min jakke er ankommet i dag og den passer perfekt :D . Så hvis andre har tænkt på at købe den ville jeg bare sige at jeg er en str. 42/44 og passer en M. Spørger du hos Didymos siger de L. Jeg har haft min treårige datter i den idag og ingen problemer, den er helt perfekt til hende også :D
Vad skönt!!! Det är jobbigt att gå och vänta på något som man inte vet om det blir bra eller inte :?
Användarens profilbild
Av Scilla
Ja, nu får ni hålla tummarna för att jag passar i storlek S som jag misstänker... fast å andra sidan, i så fall vet jag inte vad de som är mindre än mig ska ha för storlek, för jag är ju en lång 38/40? :?

Min S ligger i alla fall hemma hos Froggie och väntar, och hennes M ligger här. Hoppas allt får ett lyckligt slut :wink:
Av Gäst
Du måste berätta sen :D
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Scilla skrev:Ja, nu får ni hålla tummarna för att jag passar i storlek S som jag misstänker... fast å andra sidan, i så fall vet jag inte vad de som är mindre än mig ska ha för storlek, för jag är ju en lång 38/40? :?

Min S ligger i alla fall hemma hos Froggie och väntar, och hennes M ligger här. Hoppas allt får ett lyckligt slut :wink:
Tänkte du komma på träffen på Norrlands på lördag? Fast ni kanske inte hunnit byta jackorna tills dess? Vore jättekul att få klämma lite på den :wink: Jag tror att jag kan komma någon timme iallafall
Användarens profilbild
Av Scilla
Hade ingen koll på att det var träff på lördag, men har jag inget bättre för mig (som att vara i Stockholm och byta jacka eller så) så kan jag ju komma :-)
Användarens profilbild
Av Aurian
lwinroth skrev:
Scilla skrev:Ja, nu får ni hålla tummarna för att jag passar i storlek S som jag misstänker... fast å andra sidan, i så fall vet jag inte vad de som är mindre än mig ska ha för storlek, för jag är ju en lång 38/40? :?

Tänkte du komma på träffen på Norrlands på lördag? Fast ni kanske inte hunnit byta jackorna tills dess? Vore jättekul att få klämma lite på den :wink: Jag tror att jag kan komma någon timme iallafall

Åjo, nog ska vi väl ha hunnit byta jackor tills dess :lol: Kom ju redan snöblandat regn idag så nog saknar jag jackan... Slår en signal till dig imorrn Scilla, så får vi se hur vi gör!
Användarens profilbild
Av Linnea
åhh va fin, är det bara framstycket man köper??? kan ju inte tyska!
smart isåfall, ett stycke neutralt tyg med dragkedja på båda sidor och kedjas fast i vanliga jackan! hmm kanske kan sy till nåt
Användarens profilbild
Av Linnea
nu blev det knasigt, meddelandet skulle ju hamnat under det om jackan på den tyska sidan :D
Användarens profilbild
Av Aurian
Linnea skrev:åhh va fin, är det bara framstycket man köper??? kan ju inte tyska!
smart isåfall, ett stycke neutralt tyg med dragkedja på båda sidor och kedjas fast i vanliga jackan! hmm kanske kan sy till nåt
Är det denna du tänker på: http://www.didymos.de/cgi-bin/kisa2.pl?mja&a-jacke ?

Det är hela jackan man köper med framstycke och allt.

Klart man kan sy ett eget framstycke, bara dragkedjan passar :wink: I värsta fall får man väl köpa ett par likadana dragkejor och byta ut helt på jackan! Borde inte vara allt för svårt... :roll:
Användarens profilbild
Av Linnea
Froggie skrev:
Linnea skrev:åhh va fin, är det bara framstycket man köper??? kan ju inte tyska!
Är det denna du tänker på: http://www.didymos.de/cgi-bin/kisa2.pl?mja&a-jacke ?

Det är hela jackan man köper med framstycke och allt.
:roll:
javisst!
synd att det var hela jackan man köpte då, jag brukar ha en långkofta på mig och runt Gumman i sjalen, men det funkar ju bara på magen och ser dessutom inte speciellt bra ut... :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?