Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Danca skrev:Min jakke er ankommet i dag og den passer perfektVad skönt!!! Det är jobbigt att gå och vänta på något som man inte vet om det blir bra eller inte. Så hvis andre har tænkt på at købe den ville jeg bare sige at jeg er en str. 42/44 og passer en M. Spørger du hos Didymos siger de L. Jeg har haft min treårige datter i den idag og ingen problemer, den er helt perfekt til hende også
Scilla skrev:Ja, nu får ni hålla tummarna för att jag passar i storlek S som jag misstänker... fast å andra sidan, i så fall vet jag inte vad de som är mindre än mig ska ha för storlek, för jag är ju en lång 38/40?Tänkte du komma på träffen på Norrlands på lördag? Fast ni kanske inte hunnit byta jackorna tills dess? Vore jättekul att få klämma lite på den![]()
Min S ligger i alla fall hemma hos Froggie och väntar, och hennes M ligger här. Hoppas allt får ett lyckligt slut
lwinroth skrev:Scilla skrev:Ja, nu får ni hålla tummarna för att jag passar i storlek S som jag misstänker... fast å andra sidan, i så fall vet jag inte vad de som är mindre än mig ska ha för storlek, för jag är ju en lång 38/40?Tänkte du komma på träffen på Norrlands på lördag? Fast ni kanske inte hunnit byta jackorna tills dess? Vore jättekul att få klämma lite på den![]()
Min S ligger i alla fall hemma hos Froggie och väntar, och hennes M ligger här. Hoppas allt får ett lyckligt slutJag tror att jag kan komma någon timme iallafall
Linnea skrev:åhh va fin, är det bara framstycket man köper??? kan ju inte tyska!Är det denna du tänker på: http://www.didymos.de/cgi-bin/kisa2.pl?mja&a-jacke ?
smart isåfall, ett stycke neutralt tyg med dragkedja på båda sidor och kedjas fast i vanliga jackan! hmm kanske kan sy till nåt
Froggie skrev:javisst!Linnea skrev:åhh va fin, är det bara framstycket man köper??? kan ju inte tyska!Är det denna du tänker på: http://www.didymos.de/cgi-bin/kisa2.pl?mja&a-jacke ?
smart isåfall, ett stycke neutralt tyg med dragkedja på båda sidor och kedjas fast i vanliga jackan! hmm kanske kan sy till nåt
Det är hela jackan man köper med framstycke och allt.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?