Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lydia
mojsan skrev:
Lydia skrev:
SQ skrev:Passar jakcan om man är kort och tjock som jag? 158 lång och väger runt 85 kg. :oops: ....
samma "mått" som jag har, och jag har en L, den funkar ok i storleken, kanske kunde varit bra med XL ibland *minns inte riktigt..*
Hanna är också 1,5 år och jag köpte den i våras, räknar med att kunna ha den mkt i höst.
Ååå, det finns fler som jag... snälla lydia, försök minnas varför XL hade varit bra ibland, för jag velar så! Jag har iofs mina nu 83kg fördelade på 161cm, men iaf!
Oj, glömde bort att läsa den här tråden igen..

Hmm, jag minns faktiskt inte.. Eller dels skulle jag vilja ha den något längre så Hannas fötter fått plats längre inne i jacken.
Kan eventuellt ha varit på gränsen till trångt med hanna på magen, om man har fleece+skaljacka, men det tror jag inte, iaf inte om jag har panelen fram i.. hmm..
Av Petra
Jennelii skrev:Jag har ingen men jag har provat lite snabbt men jag har för långa armar =( Men den kändes varm o skön...
Skulle den inte funkat om man satte på muddar? Jag ska knåpa dit det sedan men då för att jag tycker att det blåser in i skaljackan utan.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag är lite allergisk mot korta ärmar även om man sätter på muddar..jag vill gärna ha den längre.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?