Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ansve9
Jag försöker verkligen hålla längtan och känslan att jag inte står ut längre utan en jacka stången, men era små gröna gubbar som studsar runt får igång även, mig. VILL HA NU!! :twisted: :twisted: :twisted:
Hoppas cyberguden hör bön! :wink:
Av Petra
Vad vi är många som väntar. :lol: Ska bli kul att prova denna nya jacka. Hoppas den uppfyller allt jag hoppas den ska göra.
Användarens profilbild
Av Mia
Kan ngn maila mig kontoinformationen?!
Grrr jag lyckades radera det pmet..
Användarens profilbild
Av April
Jag skickar PM Mia! :-)

Kram
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

varför måste det ta såååååå lång tid innan jag får avin för att hämta jackorna? jag tror att det redan finns här i sverige men ändå har jag ingen avi.
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
*suck* jag som så gärna sett fram emot helgen med jackorna.....dessutom vill jag sälja den ena snarast så att jag får in lite pengar, jag ligger ju ute med det dubbla.....
Användarens profilbild
Av mammahappy
Daniellas mamma skrev::evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

varför måste det ta såååååå lång tid innan jag får avin för att hämta jackorna? jag tror att det redan finns här i sverige men ändå har jag ingen avi.
Posten brukar tyvärr göra så att dom lämnar ut avin dagen efter dom lämnat in paketet på "paketutlämningen"
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
*suck* mmmmmmm....wwwwwaaaaahhhhh!!!!! om jag hade bara kollinummret är det bara att gå in till ICA och hämta paketet även om jag har inte fått avin...

jag har mailat carmen om kollinumret, hoppas att jag får svar idag så att jag kan göra någonting åt det.......

ggggggrrrrr!!!! jag var helt inställt att jackorna kommer idag, nu är jag är min "happy bubble" borta, och sedan måste jag plugga för att jag har tenta, men behöver en timme för att lugna ner mig (hihihihi! psycho!) :lol:
Av Marika
Min kille brukar åka till posten och hämta ut innan han fått avin. Bara du vet med säkerhet att det finns där. Han brukar kunna visa leg. Ring och kolla!!
Användarens profilbild
Av Kristina
Ja, jag brukar också hämta ut grejer utan avi, det är bara att fråga efter paket till mig (iaf på mitt lilla ICA) och så kikar dom och skriver ut en ny avi som man får skriva under ifall det kommit.
Användarens profilbild
Av marlene
Kristina skrev:Ja, jag brukar också hämta ut grejer utan avi, det är bara att fråga efter paket till mig (iaf på mitt lilla ICA) och så kikar dom och skriver ut en ny avi som man får skriva under ifall det kommit.
När jag skulle kolla om paketet från zova hade kommit så var jag minnsan tvungen att ha kollinummer... det verkar vara lite olika då :hopmad:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag fick ett trevligt paket idag iaf. Med massa moby wrap, en patapum toddler och lite patapumväskor. Det är bra att bo på landet. Här levereras det till dörrn med lantbrevbäraren. :)
Hoppas så att du får hämta ut paketen med jackorna idag. Isåfall ska jag undersöka om jag och barnen kan komma in till stan imorrn.
Användarens profilbild
Av Hellen
Men kommer aldrig de dära jackorna :roll: Nu har inte jag beställt någon men är nyfiken iaf och har ju sett den här tråden i evigheter :wink:

Så när de dyker upp hoppas jag att det blir många bilder på de omtalade jackorna :P
Användarens profilbild
Av zmurfan
Hellen: Jag kan ju lova att jag fotar min när jag får den iallafall!
Så bilder kommer det garanterat!

Ria: Jag blir i stan imorrn. Får du hämta ut jackorna idag eller blir det imorgon? Blir det imorgon så kommer jag till dig och hämtar den. Blir det idag så kommer sambon och hämtar den innan han far hem. Hojta snaaaaaart!!! Vi längtar här ute i Selet! :) ;)
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
*hoppas så det dånar att Ria får ut paketet utan avi*
Snälla Ica.......snäääääälla.

*funderar lite*

Hur i hela friden kan man bli så galen över en jacka?!!?!? :roll: Tur jag inte är ensam, alla verkar smått desperata.... :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?