Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Som sagt så är det ju en tre i ett jacka. Och kan användas utan fleecefoder eller med, elelr bara själva fleecejackan så jag kommer att ha användning för min hela året om i alla fall. :D

Jag tycker också att den är lite kort i ärmarna och kommer att sy i en matchande blå mudd på fleecen, inte på skaljackan, för då jag har fleecen innanför den så kommer den mudden räcka.
Ska bara få tag i rätt färg :( Inte så lätt i en stad som helt plätsligt har en liten liten tygbutik...
Sedan skulle jag vilja se hur det ser ut för er som sytt i mudd på era ärmar på fleecen...
Användarens profilbild
Av sacha42
man kanske kan få titta lite hur du gjort då vi ska hem till våren?

är inte så bra med symaskinen men man kanske skulle kunna få dit en mudd :hmm:
Av SandvikenMamma
Jag är också intresserad av en jacka... Finns det någon i Gävle/Falun/Borlänge-området som har en jacka som jag kan få klämma lite på först?

Flickor, hojta gärna till om ni tänker beställa, så jag inte missar chansen... :roll:
Användarens profilbild
Av Mia
Jaaaa!!!
L är Mycket bättre i ärmarna till mig!!
Ev en mudd på fleecejackan är det enda som behövs!
Nu är jag glad!
:vågen:
Användarens profilbild
Av Veronica
Gawd Gissa om jag blev sugen på den här jackan!! Ingen i Uppsala området som har en man kan få klämma på?
Användarens profilbild
Av Athena
Hur lång är du Mia? Ingen som har en M över? ;-)
Användarens profilbild
Av Mia
Jag är 185 :wink:
Vet inte om sannasmamma tycker att hennes L är lite stor.. Ni bor ju i Gbg båda två så ni får väl mötas och prova.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?