Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Som jag har fattat det här med pengarna så var de 800:- som först var sagt bara för jackan och de 100:- som vi betalat nu var för frakten.
Men jag kan ju ha fattat heltokigt jag med. Är inte heller så svängd i det engelska språket. Speciellt inte när såna som är uppfödd med det pratar en massa fackord och stuff då tapparjag bort mig lätt. :)
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Alltså jackan kostade 800:-
de 100:- som vi nu betalat gäller försäkringen och frakten och tullen till sverige.
Det kommer att tillkomma mer pengar eftersom vi måste betala även frakten inom sverige från Ria.
Men den summan kollar hon upp och meddelar oss.

Hoppas att alla betalat snart så att jackorna kommer......håller på att bli för stor för min jacka nu och det skulle sitta fint med bärjackan över magen.
Av Marika
Ok. JAg sätter in pengar i em. Visst var det Föreningssparbanken!? Jag har kontonr. kvar men inte vilken bank!
Användarens profilbild
Av April
Jo, det var föreningssparbanken! :-)

Kram
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
yap yap!

jag betalade igår och min kursen igår var 9.5 kr = 1 €.....så jackan, tysk frakt och tska tull blev 874. vilket betyder att vi har 26 kr var och en hos mig. när jackorna är här ska jag väga hur tung den är och sedan terkommer jag om shipping från mig till er.

eftersom alla har 26 kr hos mig behöver man betala endast summan som saknas för shipping. jag kommer också att köpa brun papper för att slå in jackan i med den kan inte vara så dyrt.

ria :D
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
jag betalade med paypal (kredit kort)eftersom det tar 5-7 dagar innan pengar kommer till carmen om jag betalar med banktransfer. den snabbaste är vid paypal. och eftersom de som bor i UK och vissa mammor här i sverige vill ha deras jackor så fort som möjligt blev det paypal.

jag var tvungen att skicka in betalningen omedelbart innan den var komplett eftersom jag fick tydliga instuktioner att jackorna ska inte skickas utan komplett betalning.

jag vet inte hur det brukar gå till men i alla fallblev det 9.5 kr =1€ som var tagen från mitt konto igår
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Kan det finnas en chans att få jackorna till nästa vecka i alla fall?
Det skulle ju vara jättekul, det har gått några veckor nu.
*känner att mina jackor saknar mig och bara vill dimpa ner här hos mig*
:D
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
jag tror det. :D har fått mail imorse och var informerad att jackorna skickas idag och det var 3-4 vardagar, så de borde var hos mig early next week.... :D
Användarens profilbild
Av Suskiv
Daniellas mamma skrev:jag tror det. :D har fått mail imorse och var informerad att jackorna skickas idag och det var 3-4 vardagar, så de borde var hos mig early next week.... :D
Jippiee. Då borde de vara hos oss i slutet på veckan. Bild
Användarens profilbild
Av frida
Bild
:lol: Precis så känns det!
Av ansve9
Jag försöker verkligen hålla längtan och känslan att jag inte står ut längre utan en jacka stången, men era små gröna gubbar som studsar runt får igång även, mig. VILL HA NU!! :twisted: :twisted: :twisted:
Hoppas cyberguden hör bön! :wink:
Av Petra
Vad vi är många som väntar. :lol: Ska bli kul att prova denna nya jacka. Hoppas den uppfyller allt jag hoppas den ska göra.
Användarens profilbild
Av Mia
Kan ngn maila mig kontoinformationen?!
Grrr jag lyckades radera det pmet..
Användarens profilbild
Av April
Jag skickar PM Mia! :-)

Kram

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?