Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Allis
Gabnus skrev:Jaaa klart jag återkommer med rapport :D

Så det blev sammanlagt inkl. frakt 501 kr för båda paren.

Hoppas som sagt att det inte blir några tullproblem...
Inte mer?! :o Nu måste jag ta och fundera igenom detta ordentligt. Tittade på Kavat skor idag och de kostar ju 460! Håller tummarna för att tullen håller sig borta från ditt paket. 8)
Användarens profilbild
Av diddeldi
Allis skrev:
Gabnus skrev:Jaaa klart jag återkommer med rapport :D

Så det blev sammanlagt inkl. frakt 501 kr för båda paren.

Hoppas som sagt att det inte blir några tullproblem...
Inte mer?! :o Nu måste jag ta och fundera igenom detta ordentligt. Tittade på Kavat skor idag och de kostar ju 460! Håller tummarna för att tullen håller sig borta från ditt paket. 8)
och att du får rätt leverans :roll:
Användarens profilbild
Av Caroline
Vi har också beställt från preschoolians. Skorna är helt underbart mjuka. Till varje sko kommer tre inlägg, small medium och large så de passar alla fötter. Tyvärr så har alla våra skor därifrån fastnat i den svenska tullen, men man får ju jämna ut det på allt man har beställt från USA som lyckligtvis inte har fastnat i tullen. :-) Vi har ett par stay warm i blått/marin och ett par röda I'm walking barefoot sport bootie red smooth (tror de hette så). De röda var jättesöta. Företaget är jättebra att ha att göra med. Vi fick vänta lite på våra röda skor, så då fick vi ett par stay warm som kompensation helt gratis (förutom den svenska tullavgiften då :-( ). Får man fel storlek så står de för fraktkostnaden. Så jag kan varmt rekommendera både företaget och skorna.
Användarens profilbild
Av Caroline
stay warm i blått/grått menar jag :-)
Användarens profilbild
Av Suskiv
Prescholoans verkar ju vara rätt. Hur är det med storlekarna. Är det samma att det ska vara 1,5-2,0 cm större sko än fot.
Vilken storlek bör då Torkel som har 12 cm fötter ha. Jag vill få plats med raggisar.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Caroline skrev:Vi har också beställt från preschoolians. Skorna är helt underbart mjuka. Till varje sko kommer tre inlägg, small medium och large så de passar alla fötter. Tyvärr så har alla våra skor därifrån fastnat i den svenska tullen, men man får ju jämna ut det på allt man har beställt från USA som lyckligtvis inte har fastnat i tullen. :-) Vi har ett par stay warm i blått/marin och ett par röda I'm walking barefoot sport bootie red smooth (tror de hette så). De röda var jättesöta. Företaget är jättebra att ha att göra med. Vi fick vänta lite på våra röda skor, så då fick vi ett par stay warm som kompensation helt gratis (förutom den svenska tullavgiften då :-( ). Får man fel storlek så står de för fraktkostnaden. Så jag kan varmt rekommendera både företaget och skorna.
fast nu har jag inte fått svar från dem på några veckor och har fortfarande inte fått rätt skor :( . och då har jag mailat och påmint också :?
Användarens profilbild
Av diddeldi
nu har jag till slut fått svar från dem på mail (tog ju bara tre veckor...) och de ska skicka nya skor. men jag kan inte rekommendera det här företaget längre - helt seriöst så är det inte det minsta okej att inte ens svara på så lång tid. särskilt inte när man uttryckligen säger att man har "100% customer satisfaction guarantee".
Suskiv skrev:Prescholoans verkar ju vara rätt. Hur är det med storlekarna. Är det samma att det ska vara 1,5-2,0 cm större sko än fot.
växtmån är inkluderat i deras storlekar redan, så man ska inte lägga till den.
Användarens profilbild
Av Gabnus
Nu har jag fått skorna :)

Utomhusskorna var lite stora (mitt fel... tillväxtmån var ju redan inräknat men men) de var jättesmidiga att få på och jag har även provat dom ute på lillen utan strumpor i och han var det närmaste svettig när vi kom in i igen, riktigt varm om fötterna.

Inomhus sandalerna passade bra längdmässigt, men lillen har nog för knubbiga fötter för att dom inte ska skära in uppe på foten :( Jag ska kontakta dom när "live chatten" är igång så ska jag prata med dom.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Gabnus skrev:Nu har jag fått skorna :)

Utomhusskorna var lite stora (mitt fel... tillväxtmån var ju redan inräknat men men) de var jättesmidiga att få på och jag har även provat dom ute på lillen utan strumpor i och han var det närmaste svettig när vi kom in i igen, riktigt varm om fötterna.

Inomhus sandalerna passade bra längdmässigt, men lillen har nog för knubbiga fötter för att dom inte ska skära in uppe på foten :( Jag ska kontakta dom när "live chatten" är igång så ska jag prata med dom.
mmm, atlas har också för knubbiga fötter verkar det som... berätta gärna vad de säger - jag tycker deras resår verkar vara fånigt hård. vi testade på en sjalträff och inget av barnen kunde få på dem ordentligt.

kul att utomhusskorna funkade i alla fall :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?