Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lydia
SQ skrev:Passar jakcan om man är kort och tjock som jag? 158 lång och väger runt 85 kg. :oops: Och lönar det sig att köpa ny bärjacka när man har en snart 1,5åring? Jag har en Ergojacka och ett värdelöst bärskydd. Ergo Papoose Coat är underbart mysig och varm, men jag vill ha något mer vädertåligt och som kan användas redan nu.
samma "mått" som jag har, och jag har en L, den funkar ok i storleken, kanske kunde varit bra med XL ibland *minns inte riktigt..*
Hanna är också 1,5 år och jag köpte den i våras, räknar med att kunna ha den mkt i höst.
Användarens profilbild
Av Fulfot
amöba skrev:Hälsar tjejen som kan killa sig under fötterna utan att böja sig (släktdrag enligt morfar)
:rofl: Det skulle vara kul att se en bild på!
Användarens profilbild
Av amöba
Fulfot skrev:
amöba skrev:Hälsar tjejen som kan killa sig under fötterna utan att böja sig (släktdrag enligt morfar)
Det kanske du kan få se lajv en dag. Händer då och då, om än inte ofta, att vi är i K-na eftersom pappa bor där... ;)
Användarens profilbild
Av mojsan
Lydia skrev:
SQ skrev:Passar jakcan om man är kort och tjock som jag? 158 lång och väger runt 85 kg. :oops: ....
samma "mått" som jag har, och jag har en L, den funkar ok i storleken, kanske kunde varit bra med XL ibland *minns inte riktigt..*
Hanna är också 1,5 år och jag köpte den i våras, räknar med att kunna ha den mkt i höst.
Ååå, det finns fler som jag... snälla lydia, försök minnas varför XL hade varit bra ibland, för jag velar så! Jag har iofs mina nu 83kg fördelade på 161cm, men iaf!
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
På hemsidan fanns en tabell med måtten på jackan om jag inte missminner mig....
Användarens profilbild
Av Anso
SQ skrev:Någon som kan länka till hemsidan? Skulle det kunna bli aktuellt med en Coop i år?
http://www.suseskinder.com/
Användarens profilbild
Av mojsan
EmilsMamma skrev:På hemsidan fanns en tabell med måtten på jackan om jag inte missminner mig....
Jo, det finnhs teckningar med mått i tum eller nåt annat konstigt, och jag vill mycket hellre prova jackan på för att veta storlek...
Användarens profilbild
Av Fulfot
amöba skrev:
Fulfot skrev:
Det kanske du kan få se lajv en dag. Händer då och då, om än inte ofta, att vi är i K-na eftersom pappa bor där... ;)
Ser fram emot det! :D :D :D
Användarens profilbild
Av Mia
amöba skrev:
Fulfot skrev:
Alltså vi kanske är släkt?! :lol:
Lika långa och långa lemmar...
Det är så fånigt att det det syns så tydligt när man ser kort på de fr min pappas sida att de har långa armar... som apor :rofl: självklart har jag klarat mig undan just det... :lol:
Användarens profilbild
Av amöba
Mia skrev:
Alltså vi kanske är släkt?! :lol:
Lika långa och långa lemmar...
Hihi, jag läste först att vi är lika många... Och jo, det är vi ju fast man sällan brukar tänka på det :lol:
Det är inte alls omöjligt att vi är släkt :shock: Min morfar är yngst som nr 13 i sin syskonskara så jag har rätt många sysslingar som jag inte har någon som helst koll på...
Av FiaLisa
En sån där jacka måste jag bara ha!!
Användarens profilbild
Av Anso
Hm, är det någon som har en aaaaning om vad jag skulle behöva för storlek i så fall?
177 cm lång, lååånga armar. Strl 38/40 på överkroppen. Lång och smal med andra ord.
Räcker en L eller får jag bara 3/4 ärm då? :D
Användarens profilbild
Av amöba
Det slog mig just att vi kanske inte bara ska ha bärsjalsambassadörer utan även bärjackeambassadörer som man kan kontakta för att få bärjackedemo... För att inte tala om tygblöjeambassadörer - de skulle bli nerringda... :hellu:

Sorry, jag kanske ska ge mig med alla mina OT-inlägg i denna tråden nu ;)
Användarens profilbild
Av Sami
Carmen är kvinnan bakom Suses Kindercoat... och fråga henne om längden på ärmarna...
Hon har fullt upp med sina små så det kanske dröjer... så kankse Mia på Babyboden kan få fram måttbandet snabbare...

hej hopp!
Användarens profilbild
Av Sami
Carmen som kvinnan bakom Suses kindercoat heter kanske kan svara på den frågan om ärmlängden...

troligen hinner Mia på Babyboden komma tillbaka från sin minisemester innan jag får svar från Carmen... hon har fullt upp med sina små... (6barn precis som jag har hon men alla är små!!!) men försöka kan jag ju!

vad jag vet så är jackan en säsongsjacka så man kan ha den alla årstiderna

tyckte jag skrev det här inlägget för en stund sedan... men vart blev det av.... hmm det är lite som strumpor i tvättmaskinen... de är liksom bara borta.... :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?