Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Buscilla skrev:NÄ, varför gör ni så härjag tänkte också att de borde gå att konstruera själv. Jag kan mäta och rita upp om någon är intresserad!?...nu blundar jag stenhårt och glömmer att jag någonsin läst denna tråd
.
Fast, de blommiga (mina favoriter) är ju nästintill identiska med Coctails (http://www.coctail.nu/) vaxduk på löpmeter. Kanske man kunde sy en egen *spånar iväg lite*
/Cecilia
Soffi skrev:jag tänkte också att de borde gå att konstruera själv. Jag kan mäta och rita upp om någon är intresserad!?JA! Det får du hemskt gärna göra!!!
Får en liten tanke: de refererar mycket till sydostasien. Undrar om de här saakerna är vanliga där. Och alltså billigare. Hm...just PATEMM är en patenterad bearbetad variant av de enkla skötdynor vi har i filippinerna. (hon som startade patemm är en filippinsk immigrant i USA)
Soffi skrev: jag tänkte också att de borde gå att konstruera själv. Jag kan mäta och rita upp om någon är intresserad!?"Intresserad" är ett för svagt ord för att uttrycka vad jag känner inför den här väskan. Om du kan klura ut något sätt att sy en så brinner jag av längtan efter att köpa en.
Soffi skrev:Så länge du inte tänker börja sälja vare sig mönster eller egna skötmojänger har jag svårt att tro att det skulle vara nåt problem. Internt på sjalbarn borde väl vara OK (säger jag heeelt utan egenintresse *nej inte alls intresserad*Jag undrar om man får "kopiera", är det ok, någon som vet??
:
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?