Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ansve9
Jag har oxo satt i "muddar", men tog istället nedersta ändarna av en avlagd trikåtröja och satt fast sömmen längst ned. Ser jättebra ut, tycker jag, som om det var tänkt så från början :D
Håller med om att huvan bak är knölig när den är nedstoppad i sin ficka, därför har jag den alltid "utsläppt". Det gör ju inget att den hänger inne i jackan om jag bär fram och om jag bär bak är det ju stört omöjligt att få ut den själv om det behövs. Klarar ni att själva pilla ut den bak :?: :?:
Och behövs gör den. Jag har satt fast band och hållare, typ som på vissa mei tai, i huvan så att den går att använda som huvudstöd när gossen somnar. Jättebra enligt mig :roll: :wink:
Loggan stör faktistkt inte mig alls. Skönt :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
loggan var ju inte riktigt så ful som jag trodde när du sa att den såg tysk ut :lol:

fast kanske lite bättre utan iofs :wink:
Av Talula
Jisses det var en ful logga! :shock:
Användarens profilbild
Av Hellen
Sannasmamma skrev:Oh no att du inte sa det innan! Det stod iaf Suse's Kinder och så var det lite gult fnuff också. Den såg väldigt b ut, som om den hörde hemma på en gratis vindjacka från statoil eller nisses resor typ
:rofl: gratis vindjacka från statoil eller nisses resor :rofl:

Jäpp, B-igt var ordet :P
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
mammahappy skrev:
Nova skrev:Precis vad jag tyckte också. :lol:

Du gjorde fullkomligt rätt i att sprätta bort eländet!
Fast det går ju inte sprätta bort :?
Utan det är ju tryckt på jackan.
Men det var ju fiffigt att köpa sån svart lagningstejp å klistra över märket...
Kanske man skulle göra för loggan är verkligen jätteful. :(
Jag kan skicka en bit till dig, blev en del över!
Användarens profilbild
Av frida
Jo den på ryggen, iof tufft med puckel 8)
Jag har satt fast band och hållare, typ som på vissa mei tai, i huvan så att den går att använda som huvudstöd när gossen somnar. Jättebra enligt mig
Smart! Och ska genast fälla ut den...
(Loggan går att mörka ner med spritpenna, snacka om B-lösning men känner en som råkade göra det :oops: :floet2:)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?