Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
:lol: Nä.. En till mig och en till sannasmamma som jag ska ta med till Gbg.
Användarens profilbild
Av miriel
Mia skrev::lol: Nä.. En till mig och en till sannasmamma som jag ska ta med till Gbg.
Oki, då vet jag att det inte råkade ligga nån gömd till mig där... :wink:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Mia skrev: Nä men jag hoppas verkligen ärmarna blir bättre på en L för det Är en väldigt praktisk jacka!
Hade du längre armar än mig? På mig var L ärmarna för korta..sträckte jag fram armarna så kändes dom på tok för korta =(
Användarens profilbild
Av mia75
Nu blev jag lite tveksam på om jag vill ha en överhuvudtaget... korta ärmar hatar jag! Jag som var så sugen... :( Nåja, kanske kan släpa mig till stockholm framöver på någon sjalträff och få prova än, det är ju inte bråttom för min del... :roll:
Användarens profilbild
Av sus
miriel skrev: Måste bära, bära, bära nu medans Ayumi går med på det. :wink: Nästa vinter tror jag hon inte är så medgörlig som nu... :roll:
Då kanske jag kan vänt och köpa din begegnad till sommaren istället. Jag komer nog i al fall inte bära Majken så mycket, men känner verkligen att det behövs till nya bebisen
Användarens profilbild
Av miriel
sus skrev:
miriel skrev: Måste bära, bära, bära nu medans Ayumi går med på det. :wink: Nästa vinter tror jag hon inte är så medgörlig som nu... :roll:
Då kanske jag kan vänt och köpa din begegnad till sommaren istället. Jag komer nog i al fall inte bära Majken så mycket, men känner verkligen att det behövs till nya bebisen
Du har första tjing, när den blir till salu, om det nu blir nån jacka. :D Ska fundera under helgen. :lol: (såld innan den ens är köpt! :lol:
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
:wink: :wink: men men, kinder coat är faktiskt 3 in 1 jacka :wink: vinterjacka, regnjacka och sommar jacka i ett :wink:
Användarens profilbild
Av frida
Jag har beställt från hipbundles och det kostade 1095 (beroende lite på valuta, först såg det ut som 1060 så lite diffar det när banken drar/räknar) Tull får jag väl se, eller hur funkar det? När betalar man det?
Användarens profilbild
Av sus
frida skrev: Tull får jag väl se, eller hur funkar det? När betalar man det?
När min man har beställt svindyra verktyg från USA har han fått det levererat med DHL. Dom gånger han har behövt betala tull har han fått ett krav från DHL, dom har alltså betalat tullen och sen begärt in pengarna.
Användarens profilbild
Av miriel
sus skrev:
När min man har beställt svindyra verktyg från USA har han fått det levererat med DHL. Dom gånger han har behövt betala tull har han fått ett krav från DHL, dom har alltså betalat tullen och sen begärt in pengarna.
Sus, ska vi gå ihop och köpa varsin jacka, å dela på transporten? :D Så hinner du gå in den innan din bebis kommer. :wink:
Användarens profilbild
Av sus
miriel skrev:
sus skrev:
Sus, ska vi gå ihop och köpa varsin jacka, å dela på transporten? :D Så hinner du gå in den innan din bebis kommer. :wink:
Jag ska funder över helgen, nu åker vi till landet.
Användarens profilbild
Av wildaa
Jag har beställt från USA min jagcka och räknar med 1400 kr inkl tull och moms. Det blir ca 100 kr billigare att ta från Canada men de hade slut xxl som jag behöver.....och de skulle inte få tag på fler.
Lena
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Som sagt så är det ju en tre i ett jacka. Och kan användas utan fleecefoder eller med, elelr bara själva fleecejackan så jag kommer att ha användning för min hela året om i alla fall. :D

Jag tycker också att den är lite kort i ärmarna och kommer att sy i en matchande blå mudd på fleecen, inte på skaljackan, för då jag har fleecen innanför den så kommer den mudden räcka.
Ska bara få tag i rätt färg :( Inte så lätt i en stad som helt plätsligt har en liten liten tygbutik...
Sedan skulle jag vilja se hur det ser ut för er som sytt i mudd på era ärmar på fleecen...
Användarens profilbild
Av sacha42
man kanske kan få titta lite hur du gjort då vi ska hem till våren?

är inte så bra med symaskinen men man kanske skulle kunna få dit en mudd :hmm:
Av SandvikenMamma
Jag är också intresserad av en jacka... Finns det någon i Gävle/Falun/Borlänge-området som har en jacka som jag kan få klämma lite på först?

Flickor, hojta gärna till om ni tänker beställa, så jag inte missar chansen... :roll:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?