Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Mia skrev: Nä men jag hoppas verkligen ärmarna blir bättre på en L för det Är en väldigt praktisk jacka!Hade du längre armar än mig? På mig var L ärmarna för korta..sträckte jag fram armarna så kändes dom på tok för korta =(
miriel skrev: Måste bära, bära, bära nu medans Ayumi går med på det.Då kanske jag kan vänt och köpa din begegnad till sommaren istället. Jag komer nog i al fall inte bära Majken så mycket, men känner verkligen att det behövs till nya bebisenNästa vinter tror jag hon inte är så medgörlig som nu...
![]()
sus skrev:Du har första tjing, när den blir till salu, om det nu blir nån jacka.miriel skrev: Måste bära, bära, bära nu medans Ayumi går med på det.Då kanske jag kan vänt och köpa din begegnad till sommaren istället. Jag komer nog i al fall inte bära Majken så mycket, men känner verkligen att det behövs till nya bebisenNästa vinter tror jag hon inte är så medgörlig som nu...
![]()
frida skrev: Tull får jag väl se, eller hur funkar det? När betalar man det?När min man har beställt svindyra verktyg från USA har han fått det levererat med DHL. Dom gånger han har behövt betala tull har han fått ett krav från DHL, dom har alltså betalat tullen och sen begärt in pengarna.
sus skrev:Sus, ska vi gå ihop och köpa varsin jacka, å dela på transporten?frida skrev: Tull får jag väl se, eller hur funkar det? När betalar man det?När min man har beställt svindyra verktyg från USA har han fått det levererat med DHL. Dom gånger han har behövt betala tull har han fått ett krav från DHL, dom har alltså betalat tullen och sen begärt in pengarna.
miriel skrev:Jag ska funder över helgen, nu åker vi till landet.sus skrev:Sus, ska vi gå ihop och köpa varsin jacka, å dela på transporten?frida skrev: Tull får jag väl se, eller hur funkar det? När betalar man det?När min man har beställt svindyra verktyg från USA har han fått det levererat med DHL. Dom gånger han har behövt betala tull har han fått ett krav från DHL, dom har alltså betalat tullen och sen begärt in pengarna.Så hinner du gå in den innan din bebis kommer.
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?