Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Louise
Svårt, jag har inte fått så mycket respons på storlekarna vilket kanske kan tolkas som att de varken är speciellt stora eller små. Själv har jag oftast st 39 och mina 38/39 är perfekta. De formar sig väldigt bra kring foten så de är ganska flexibla i storlekarna tycker jag.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
nennie81 skrev:är de stora eller små i strl? om man har 37-37,5 (typ :oops: ) vad skulle ni satsat på då?
Vill du ha tjocka strumpor i eller har du tänkt vara barfota - det kan ju också avgöra storleksvalet - men annars tror jag faktiskt att de anpassar sig rätt bra efter foten eftersom de är helt i skinn.
Har själv 40/41 på vanliga skor, lite beroende på märke, och samma på tofflorna, men hade valet stått mellan 39/40 och 41/42 så skulle jag nog chansat på den mindre... men det är ju jag det, som helst är barfota i dem! :lol:

Några fler erfarenheter? :roll:

Louise - jo, är helt kär i mina Pololo, och tack för suverän service! Är så glad att jag tillsist fick tummen ut och beställde dem! :lol:
Användarens profilbild
Av AAaa
Jag är på jakt efter Bobux (eller något annat) med DINOSAURIER på i st. 5XL/30-31. Finns det i Sverige eller ska jag beställa från Tyskland?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Tyras å Knuts mamma skrev:Jag som har kalle anka fötter då! Kan jag ha dem? De är alltså riktiga ankfötter, 23,5 cm långa och 10 cm breda :?
Testa? :roll: (de borde ju ge med sig om du har dem på ett tag, även om de kanske kan kännas lite tighta till en början! :wink: )
Användarens profilbild
Av Louise
Tyras å Knuts mamma skrev:jo, fast så har jag nageltrång så det skulle nog bli ganska så obehagligt :oops:
Jag tror inte att det är något problem. De är så väldigt mjuka och flexibla så de kommer absolut att forma sig efter foten.
Användarens profilbild
Av sus
Louise skrev:
sus skrev:Kostar dom stora storlekarna (vuxna) lika mycket som barnstorlekarna?
Nej, de är lite dyrare, priset beror på hur stora fötter du har :wink:
Soccer (som är på bild ovan) i st 36/37 och 38/39 kostar 329 kr. St 40/41, 42/43 och 44/45 kostar 379 kr.
Nästa fråga då? Jag har normalt st 39 eller 40 och min fot är 25 cm vilken storlek ska jag då ha ? Och vilka modeller finns i vuxenstorlekar?
Jag kanske skulle maila dig istället, men det kan ju vara fler som är nyfikna :wink:
Användarens profilbild
Av Louise
sus skrev: Nästa fråga då? Jag har normalt st 39 eller 40 och min fot är 25 cm vilken storlek ska jag då ha ? Och vilka modeller finns i vuxenstorlekar?
Jag kanske skulle maila dig istället, men det kan ju vara fler som är nyfikna :wink:
Jag mäter på mina ingånga 38/39 och de funkar absolut för en fot på 25 cm. Så 38/39 om du är barfota eller har tunna strumpor. Brukar du har väldigt tjocka strumpor så kanske du ska välja en större storlek (40/41).

Det är endast Soccer (på bild ovan) som finns i vuxenstorlek. Soccer finns i svart/röd och natur/röd.
Användarens profilbild
Av sus
Louise skrev: Det är endast Soccer (på bild ovan) som finns i vuxenstorlek. Soccer finns i svart/röd och natur/röd.
Va synd, jag var lite sugen på pirajorna eller hjärtana, men det är klart dom svart/röda soccer är ju också fina (och lite "vuxnare" kanske)
Nu vet jag i alla fall vad jag ska önska mig till födelsedagen :lol: :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?