Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag blev tvungen att joina på jag med... det där lät jättespännande och jackan var snygg ju!
Användarens profilbild
Av Mia
Nu joinade jag också men jag har ingen aning om hur sånt fungerar igentligen... :roll: vad gör man sen? *känner mig lite dum*
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
hej mia!

du kan logga in i yahoo grouppen nu och sedan kan du gå in i databasen och fylla in din information om du vill placera en beställning.

:D :D

för de som är intresserad, jag fick nyss meddelande från vår distributor att hon ska inte beställa många jackor denna gång, so once it's gone, it's gone. jag har postat mer information i vår yahoogroups om detta.

så att vi kan ha våra jackor så fort som möjligt är databasen öppen för beställningar endast till onsdag-torsdag.

om ni har mer frågor är ni också välkommen att posta de i vår co-op yahoo group

ria :D :D
Av ma-jo
Daniellas mamma!

Jag skicakar ett pm till dej för jag beställde ju igår men med dagens info om storlekar så blev det fel! :(
Senast redigerad av ma-jo den lör dec 31, 2005 11:27, redigerad totalt 1 gånger.
Av Nathalie
Jag skulle vilja veta vad priset blir inklusiv frakt. Vet du det Ria?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Snygg jacka! Himla praktiskt med huvorna tycker jag. Är den ok i regn? Någon som vet och/eller läst mer om jackan än jag har? :wink:

Hur som helst, jag har också gått med i Yahoo-gruppen :)
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
nathalie: skickade dig pm

lottie: det var bara den här året kinder coat kommer ut. den har varit mycket talad om på TBW och hon som är ansvarig för design och produktion är en tysk som bor i USA nu.

jackan är inte "in the market" än, eftersom de hade problem med manufacturing time och hann inte att lansera ut den innan höstsasongen. det är därför de ska ta in bara ett antal från tillverkaren och ska lansera jackan för fullt nästa höst.

den är ett bra chans för de som är på jakt om en bärjacka men har inte råd med en felix pera eller didymos (som jag)....och det är inte ofta co-op på sådana produkter sker här i europa...... :D
Av ansve9
Jag vill oxo ha en!! Hur kommer betalning gå till? Kollade infon om storlekar. Medium till kvinna 1.66, 65 kg. Hur stor är då large? Jag är 1.72 och väger 65-70, vilken ska jag ha tror du? Har jag till onsdag på mig att bestämma mig?
Hu, så spännande!!
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
Köper alla tillsammans in jackorna? Vem står för betalning av momsen och tullen? För jackorna kommer väl från USA? Om hon sedan skickar jackorna från USA direkt till oss så kan de ju fastna i tullen och man får betala moms igen, eller?
när man gör coop brukar man köpa varor för ett låg pris eftersom det är många beställningar som görs samtidigt och antalet måste nå minimum order.

men i kindercoats fall, de säljer jackan i coop ändå oavsett antal beställningar gjorts, vilket är bra eftersom vi har ingen minimum order.

som jag förstår det från US/Canadian coop görs jackorna inte i USA utan någon annans stans (ingen aning var).

eftersom våra jackor ska komma från den EU distributor i Tyskland behöver vi inte betala tull och moms för jackorna denna gång.

:D :D
ria
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Hur funderar det sen då? Skickas alla jackorna till en och samma person eller distribueras det direkt till de enskilda som beställt? Hur betalar man?

---
Oops!

Insåg att jag kanske skulle läsa den nya infon på sidan först :oops: Fanns ju i princip svar där......
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Å jag har också lagt in en order nu. Himmel vad jag fastnade för den jackan, hoppas att den är lika fin som den ser ut på bilderna.
När ungefär kommer leverans att ske? Är det inom ett par veckor från att ordern skickats eller tar det längre tid.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Vad kommer jackan att kosta?
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Som jag förstått det så är det 80euro +frakt, men jag kan ha misstagit mig.
Av Virre
Hej! Jag har registrerat mig som Yahoomedlem och är intresserad av att köpa en Suse's Kinder-coat. :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?