Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tycker också att bärjackor är fula. Eftersom jag är bra på att sy håller jag på att uppfinna världens snyggaste och bästa bärjacka :D
Det kommer nog bilder så småningom...
Användarens profilbild
Av frida
Jag skulle gärna ha en bärjacka, helst en didy. Och gillar tantjackor! :lol: Sen är det så fräckt med en jacka för två och min plutt är så söt så jag räknar med att hans utstrålning räcker för jackan oxå...
Användarens profilbild
Av mica
Jag har inte heller sett någon snygg bärjacka. Och inte gillar jag bärskyddet heller. Det blir för plöfsigt och oformligt för mig.

Tur då att man kan bära i sele så sonen kan ha tjocka vinterkläder. :)

Men det känns svårare nu när minusgraderna kommer.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tycker också att bärjackorna är fula. jag trivdes i min luvtröja (bärtröja), men det är för kallt för den nu. bärskyddet funkar tycker jag - det är det jag använder nu. men en riktigt snygg bärjacka hade varit bra om det fanns :roll:
Användarens profilbild
Av Aurian
April skrev:Hålelr med om att det är många konstiga modeller!

Hur var det nu med Didymos bärjacka. Är den varm? Är den bra? Jag vill veta ALLT! :-D

Mmm... tänk, nästa höst - vinter ska det bäras :-D :-D :-D

Kram
Din lilla kommer ju vara ungefär lika stor nästa höst/vinter som Vilja är nu! :-D

Jag är som sagt supernöjd med jackan. Den är alldeles lagom varm tycker jag. Vid ca 3-5 plusgrader har jag på mig en t-shirt under och så Vilja i långsjalen såklart :wink: Hon har vanliga innekläder (body+strumpbyxor och ev.byxor+tröja) och så varmt om fötterna och väpnarluva (från TinaW) vantar behövs inte eftersom hennes händer är innanför sjalen.
Vid ca fem minus har jag haft t-shirt och kofta under jackan vilja har då fått ha body+strumpbyxor, dubbla raggsockor och en tunn fleeceoverall fast då är hon egentligen lite för varm :oops:

Efter nyår får jag berätta hur jackan fungerar när det är riktigt kallt!

Kram!
Användarens profilbild
Av melon
Sannasmamma skrev:http://www.tragejacke.com/

ska det här vara så svårt för nån att sy upp? hur har vi det med den indiska textilfabriken Anna?
Cool! Ser ut som om man stoppat ner barnet i en ficka. :shock:
Vi kanske kan fråga mönstergurun Tinaw efter mönster? :wink:
Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag måste ju säga att jag är klart nöjd med min hemma sydda !!
Den är ju inte snyggast u värden men Ack så praktisk !!!
Jag bär i den när jag ska lämna Tor o det är kanon man värmer varandra med den !!

Jag har ju inte kunnat använda bär skydd Axel är ju nu lite väl stor för den men jag ska klart ha en till nästa kotte (som ska dröja ett bra tag för övrigt :) )
Jag hoppas att allt sånnt kommer att utvecklas till det bättre tills nästa kommer :)

Jag tror att Didy-jackan verkar vara bäst men hur varm är den ??
o måste man vara så snygg i den ?? Det ser ju ut som en jätte puckel när dem sitter bak *asg o alla kollar på barnet främst !!!
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag ska ta kort på den jackan jag har joar under, (glömde ju min poncho hon mor å far, klantachel, så nu fick jag hitta på en annnan lösning fram till jul....)det är ju min stil, vet inte hur många andra som gillar den....
Användarens profilbild
Av Aurian
trollmamma skrev:Jag tror att Didy-jackan verkar vara bäst men hur varm är den ??

Läs mitt tidigare inlägg så får du kanske lite hum :lol:
Vi kommer att vara i finland över jul/nyår och just nu hade de ca 15 minus där, så jag återkommer med rapport om hur bra jackan klarar det!
Användarens profilbild
Av Miamamman
Jakten på den ultimata bärjackan fortsätter. Vad tror ni om denna:
Bild
Av Ulla-Maija
Jag måste säga att jag tycker att de flesta bärjackor är fula och klumpiga. Faktiskt anledning att jag inte har tagit hem några bärjackor till sjalar.nu är just att de är så - ja, fula.

Nu är inte alla mina "vanliga" jackor visserligen vinnare på stiltävlingen, men ska man betala så mycket för en bärjacka så tycker jag att den, bortsett att den ska funka bra, även går att använda som en vanlig jacka samt att den är så pass snygg att man inte behöver att skämmas.

Personligen tycker jag att Mamaponchos jacka (MamaJacket?) är den absolut snyggaste.
Användarens profilbild
Av marlene
nä det enda jag har sett som är snyggt är den stickade mamaponchon men det är ju inte direkt nått man kan använda hela vintern här uppe och den verkade lite opraktisk
Användarens profilbild
Av Anna
Jag hade tänkt skaffa en Mommy-&-Me eller Felix Pera men har efter att ha provar påda i felra storlekar och färger och de olika modellerna i MaM gett upp. Jag gilalr dem INTE! Men min poncho trivs jag faktiskt bra med även om man kan känna sig lite lustig i den ibland jag har använt den ganka mycket och praktisk är den iaf.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
didys kappa i ylle var ju fin, iaf på bild.. Är det ingen som har en sån?
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har en mommy-and-me och den är väl inte urtjusig, men det var underbart att ha Miles i den när han var liten. Jag har haft fulare jackor.
Jag såg ut som ett vandrande monster när jag hade Miles under min vanliga jacka, mommy-and-me jackan ser inte så stor ut.
Jag tycker att mommy-and-me jackan är väldigt bra konstruerad på så sätt att den skyddar barnet bra. Äiskä ponchon går ju inte upp så långt, där sitter barnet mer oskyddat, ifall man inte använder halsduken.

Men jag håller med om att det blåser in lite i armarna, man får se till att ha tajta tröjor på sig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?