Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
Jag ställer mig glatt i intressekö för att köpa en jacka i "fel storlek". Jag tror att jag ska ha en small, men klarar inte riktigt av att beställa en nu eftersom jag inte vill ha en med för korta ärmar, och dessutom har jag alltid typ M eller L i kläder så jag kan inte begripa att en S ska kunna passa mig, men enligt alla angivna mått så ska den till och med vara rymmlig! Men det är kanske så med amerikanska storlekar....!

Som sagt vill någon sätta upp mig på sin interna kölista för en S eller kanske ne M så vore jag glad. :wink:
Användarens profilbild
Av Mia
Du kan få vara först på min M, Sus, om den inte passar! :wink:
Av ma-jo
Nä nu tror jag att jag hoppar av att köpa ändå! Jag vill inte ha ett tält - tänk att alla bärjackor ska vara så breeeeeda. Fast den verkar smart! Och tänk om den är jättesnygg! :D Eller asfult tält? :evil:

Jag vill ha en lång och smal jacka med två öppningar är detta den?

*svammel svammel* beslutsångest!
Användarens profilbild
Av Hellen
Katharina skrev:Marlene: Jag beställer ju en xl så om den inte passar mig så får du gärna köpa den :-)
Åhh, va bra att du har beställt en XL :D Hoppas på att den är jätteförstor för dig och maken så kanske den räcker runt mig och Axel ist :D skulle nog kanske behövt en XXL så jag vågade inte beställa :? Vad jobbigt det är när man inte kan prova innan man köper.....

Måste tillägga att om den nu inte passar och är förstor då tycker jag att jag kan få köpa den ist för Marlene, här är ju frakten noll, jag kan tom komma och hämta den när som helst :P Eller hyra den kanske :wink:
Senast redigerad av Hellen den ons jan 04, 2006 11:46, redigerad totalt 1 gånger.
Av ma-jo
Tyras å Knuts mamma skrev:Jag tror jackan har dragsko i midjan så då blir det ju inte riktigt tält även om man råkat ta storleken för stor... :? Jag hoppas iaf på den M vi beställt, men är den alldeles för stor så får vi väl också försöka oss på att sälja den
Hej!
Jag tog också M. Ja dragskon kanske drar in lite... Hmmmm... 15 minuter betänketid kvar.... :?

Jag tänker på pengarna o var jag ska satsa dem... tex en sjal VET jag att jag har glädje av, men en jacka som man känner kanske kommer känna sig ful i gör mig ju inte glad... Behöver iofs en gå-ut-med hunden jacka o när lillan är sjuk eller trött. Annars går hon ju mycket själv... Mer och mer, vi får kompromissa på promenader... hon säger Gå! och jag säger Ja, sen om ett tag, mamma bär först, sen får du då!

Kanske behöver vi ingen... :roll: Me det är ju inte sååå mycket pengar, speciellt om man kan sälja den sen... Och det kan man nog, för den är ju smart... *svamlar mer o mer* Ja det var det här med de stooora I-landsproblemen igen då! :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
databasen är nu stängd. jag har inte fått svar från carmen angående arm längden.

nu ska jag få ihop alla order och skicka de till tyskland. eftersom jag inte har fått bank info från henne finns det gott om tid att skicka in er betalning till min konto. de som inte har fått min konto info kan skicka mig ett pm.

i'll keep everyone posted as soon as i get additional info.

:D :D :D spännande!!!

ria
Användarens profilbild
Av mammahappy
Attans trodde att man hade hela dagen idag på sig oxå...
Jaha då bidde det ingen jacka för mig då :cry:
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
mammahappy: eftersom jag fortfarande gör några double checking på alla info i databasen har jag inte skickat beställningar iväg än. om du är snabb nog kan jag fortfarande sätta in din info i databasen.
Av Lina
tänkte att vi som köp kanske kan hålla kontakten här när jackorna kommer, kankse kan vi byta storlek sinsemellen om de inte passar?

Hoppas verkligen att den blir bra :) har haft sådan ågren för storleken och vet om jag gjorde rätt nu :oops:
Användarens profilbild
Av Anna
Om någon får en S eller M över så står jag gärna i kö.
Användarens profilbild
Av Mia
Lina skrev:tänkte att vi som köp kanske kan hålla kontakten här när jackorna kommer, kankse kan vi byta storlek sinsemellen om de inte passar?

Hoppas verkligen att den blir bra :) har haft sådan ågren för storleken och vet om jag gjorde rätt nu :oops:
Låter bra!
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
nu är jag redo att skicka iväg alla orders. om ni kan kolla en sista gång på era storlek och om allt stämmer har ni mojlighet att göra så.
Användarens profilbild
Av sus
Mia skrev:Du kan få vara först på min M, Sus, om den inte passar! :wink:
Tack gärna. Om den är lite för lite för dig så passar den nog mig ganska bra.
Användarens profilbild
Av Mia
sus skrev:
Mia skrev:Du kan få vara först på min M, Sus, om den inte passar! :wink:
Tack gärna. Om den är lite för lite för dig så passar den nog mig ganska bra.
Fast jag går faktiskt bara ner i vikt just nu! :wink: :P
Användarens profilbild
Av mammahappy
Snyft bara att inse att det är för sent att beställa.
Såg ju inte tråden förrän igår.
Jaja får hålla tummarna för att det är nån som jackan inte passar å att man kan få köpa en då. :roll:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?