Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
Jag ska också ha en :lol:
Jag hoppas inte att S blir alldeles för stor :? - men snart så vet vi ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Sara P. H.
Har ni gjort bank-transfer till ria/meitaibarn eller?? Jag har nog missat nå´t info mail tror jag :? :cry:
Användarens profilbild
Av Malin
April skrev:Jag ska också ha en :lol:
Jag hoppas inte att S blir alldeles för stor :? - men snart så vet vi ;-)

Kram
Asch, det blir alltid någon som vill ha en, vem vet, om Mia ska ha Medium och Snusnibulingen ska ha Small och någon annan köper en Large så är ju jag intresserad av en Small i så fall...

(det är inte lätt att hänga med i svängarna, men varma och sköna och torra ska väl vi och våra barn bli i alla fall...)
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Om ni pm:ar Ria så får ni hennes bankkontonummer, så kan ni göra överföringen där.
Användarens profilbild
Av April
(det är inte lätt att hänga med i svängarna, men varma och sköna och torra ska väl vi och våra barn bli i alla fall...)
Nä, absolut inte lätt :-D Jag tänkte som så, att det gör ju inget om den är lite stor, man ska ju mest använda den när man är ute och går - inte när man ska på fest ;-) Spännande ska det i alla fall bli 8)

Kram
Användarens profilbild
Av Mia
ARRRGGG!
Nu har jag mätt Noga och jag är ungefär 94 i bröstomfång, 104 över höfterna.
Min jacka är 60*2 (bröst, rymlig), 124-125cm höft och 70 lång... 57 under ärmen och ca 65 fr axeln och ner...
Jag får plats med fleceetröja under.
Herregud!
:oops: :lol: Nä Jag Måste nog ta en M
Ledsen Snusis :wink: men Malin vill ju ha din annars.

Nu vill jag bara veta hur långa ärmarna är.
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Ingen fara alls, jag tror att det blir sålt i alla fall. Jag är ju som sagt velig angående armlängden.....nä det är jag inte förresten den vet jag det är ÄRMlängden jag vill veta......hihi. Och det är ju säkrast då med två jackor, nån av dem blir bra.
Men tar du en M nu så då får Malin stå som etta på båda storlekarna då.

Tycker den blå fleecen ser jättefin ut på hemsidan faktiskt, var lite emot att det skulle bli blått men tycker det ser jättebra ut.
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
just a reminder: :D

databasen är öppen för beställningar endast tills imorgon kl 12

ria :D
Användarens profilbild
Av marlene
Jag skulle nog kunna tänka mig att köpa en om nån beställer fel om jag skulle få min lava såld men det känns som lite väl stressigt att få såld lavan den här gången så det får bli om nån råkar beställa fel och inte vill skicka tillbaks. Jag vill dock ha en stor storlek... jag är ganska rund om magen :lol:
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Å himmel det är 20 jackor beställda,inte trodde jag det skulle bli så många!! Men det var ju kul.

Jag längtar efter den redan så jag kan ha lillkillen på ryggen och samtidigt stänga om stora magen.
:D
Användarens profilbild
Av marlene
Katharina skrev:Marlene: Jag beställer ju en xl så om den inte passar mig så får du gärna köpa den :-)
Det låter bra... man ska leva på hoppet :lol:
Av Lina
helt såld på jackan. Hoppas bara kag hinner bli accepterad på gruppen för att kunna göra en beställning :? livet är inte så enkelt att planera när man har en liten... :oops:
Användarens profilbild
Av marlene
Katharina skrev:
marlene skrev:
Katharina skrev:Marlene: Jag beställer ju en xl så om den inte passar mig så får du gärna köpa den :-)
Det låter bra... man ska leva på hoppet :lol:
Fast du får ju inte hoppas att den inte passar mig ju ;-)
Nä det vet jag inte om jag kan gå med på :lol:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?