Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pjoger
Hej!

Är det någon som har något att säga om dubbelfuskpolo? Bra, dåligt?

Vet någon var man kan få tag på en? Det ryktas om att den ska finnas på Babyboden, men jag hittar den inte där, dessutom har de ju stängt nu.

Vi hade vinterbärskyddspremiär igår, och det funkade jättebra! Det är mycket smidigare att röra sig med ett bärskydd än med barnet inne i jackan, även om det också har sina fördelar. Mjukt och gosigt fleecefoder, fast det kunde ha varit lite mer stärkt i kragdelen så att den håller sig uppe och skyddar mot vinden.

Pjoger
Användarens profilbild
Av hajon
Jag sydde en själv av lite fleecetyg. Superenkelt, för jag kan egentligen inte sy alls. Ett billigt alternativ kanske...
Av Jenny L
hajon
kan du inte lägga ut en liten skiss på hur du gjorde din dubbelfuskpolo. Jag hittar den inte heller på babyboden o har aldrig sett någon annan bild heller. Det låter ju dock helbra! :D
Användarens profilbild
Av carina.b
Babyboden har fuskpolo. Kostar 199kr. De öppnar igen den 1dec eller kolla med en återförsäljare.//Carina
Användarens profilbild
Av hajon
Hur jag sydde? Jisses, ska du fråga det Jenny L? :shock: (Det har aldrig hänt mig förut att någon frågat hur jag sytt... :D

Jag tittade på en vanlig fuskpolo och gjorde lika men med mer tyg fram så att man kan klippa hål för barnets huvud. Jag sydde liksom ihop en fyrkant fram och en bak och lämnade öppet för mitt huvud emellan, där jag sydde på en liten krage.

Jag kan nog inte ge mer precisa instruktioner tror jag, men det är bara att testa. Så dålig jag är på att sy kan nog vemsomhelst lyckas.
Av Jenny L
:lol: :lol:
Det låter förtroendeinjagande!

Får nog ta o införskafffa lite fleece (Jysk lär ha billiga plädar som man kan slakta.)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?