-  mån mar 07, 2011 23:29

Jag har köpt två par sjalringar begagnat (fast i nya). Hur vet jag att det är "äkta" sjalringar? Om de är helt utan skarv och ser ok ut - är det bara att köra på då? Jag har aldrig sytt en ringsjal innan så vet inte hur det ska se ut "på riktigt".  
Ska givetvis fråga säljaren i efterhand, hade inte en tanke på det när jag köpte dem. Hann bli nojjig när jag redan betalat dem typ. 

Så vad säger ni som är experter?

Ska givetvis fråga säljaren i efterhand, hade inte en tanke på det när jag köpte dem. Hann bli nojjig när jag redan betalat dem typ.

Så vad säger ni som är experter?

Stolt mamma till Lilleman -06   - som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan.
 - som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan. 
					  					                 - som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan.

Ska sy en ringsjal (av en bära barn) åt en kompis så ville ju vara helt säker på vad det är jag ger henne.
 Ska sy en ringsjal (av en bära barn) åt en kompis så ville ju vara helt säker på vad det är jag ger henne.  - By Aspasia
 - By Aspasia