Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Kan ni tipsa om någon skön och bra bärjacka som är användbar större delen av året? Är gravid och behöver alldeles snart en större jacka. Tänkte då att det kan vara bra att investera i en jacka som kan användas både under graviditeten och till att bära i. Vill ha något som passar under sommaren som regnjacka men som även kan användas då det blir kallare, åtminstone över hösten. På vinterna får vi väl ha lite tjockare under också, men jag vill att den är gångbar även då såtillvida att den tål kylan och inte blir stel och otymplig.

Har aldrig sett och känt på en bärjacka på riktigt och tycker det är så svårt att veta hur de är genom bilder bara.

Var finns bärjackor i butik? Utbud? Bor i Borlänge men kanske kan ta en tur till Stockholm och kolla runt. Finns det närmarevore det toppen. Gävle?

Tar emot alla tips som finns!
Användarens profilbild
Av Droppen
Jadu, svår fråga det där. :wink:

När Noah var liten hade jag en Suse´s kinder coat som är väldigt praktisk men enligt mig rätt fuuul. Så denna gång hade jag bestämt mig för nån annan snyggare...Har provat både MaM Upgrade som jag verkligen ogillade, tantvarning där kände jag. Och så Mamajacket som är den jag egentligen tycker är finast men den känns tyvärr inte så praktisk...
Så det blir nog en Suse´s denna gången med trots allt. :roll:
Om inte någon trollar fram nån ny snygg och praktisk till hösten!

Tar du dig t Sthlm finns ju Mamajacket att prova hos Babydesign och de andra två hos Knyt-an.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Tack för tips!
Jag tycker inte heller att Suses och de andra ser så snygga ut, men älskar looken Mamajacket har! Den verkar dock precis som du skriver inte så praktiskt... Suck!

Bra tips om butikerna. Var faktiskt i Stockholm igår, men hade inte tid att springa runt och hade inte heller kollat upp var jag kunde leta. :roll: Ska kolla om det finns någon häromkring som har något och som går på sjalträff.
Droppen skrev:Jadu, svår fråga det där. :wink:

När Noah var liten hade jag en Suse´s kinder coat som är väldigt praktisk men enligt mig rätt fuuul. Så denna gång hade jag bestämt mig för nån annan snyggare...Har provat både MaM Upgrade som jag verkligen ogillade, tantvarning där kände jag. Och så Mamajacket som är den jag egentligen tycker är finast men den känns tyvärr inte så praktisk...

Tar du dig t Sthlm finns ju Mamajacket att prova hos Babydesign och de andra två hos Knyt-an.
Användarens profilbild
Av Droppen
ja det är ju det bästa att prova av sjalvänner i närheten! :tumup:

Precis som du tilltalas jag av Mamajacket men blev faktiskt lite besviken när jag provade den, kändes plötsligt inte så snygg längre...kanske berodde på mig iofs?! :lol:
Mamma Eli skrev:Tack för tips!
Jag tycker inte heller att Suses och de andra ser så snygga ut, men älskar looken Mamajacket har! Den verkar dock precis som du skriver inte så praktiskt... Suck!

Bra tips om butikerna. Var faktiskt i Stockholm igår, men hade inte tid att springa runt och hade inte heller kollat upp var jag kunde leta. :roll: Ska kolla om det finns någon häromkring som har något och som går på sjalträff.
Droppen skrev:Jadu, svår fråga det där. :wink:

Användarens profilbild
Av Droppen
Ok nu har jag ändrat mig helt.
Provat en Mamajacket igen och gillar den mycket bättre än Suse´s. Så Mamajacket it is! :tumup:
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Nämen Droppen, vad intressant! Passar den även under somamren? Eller du kanske inte växer så mycket... jag har redan lagt på mig 5-6 kg... Behöver en sommarjacka också!
Användarens profilbild
Av Droppen
Mamma Eli skrev:Nämen Droppen, vad intressant! Passar den även under somamren? Eller du kanske inte växer så mycket... jag har redan lagt på mig 5-6 kg... Behöver en sommarjacka också!
Nja, ingen sommarjacka tyvärr.
Och jo, jag har gått upp mer än du! Say no more. 8)

Tänkte köpa en sån fleece som prettyugly tipsar om här ovan att använda sen på vår/sommar.
Användarens profilbild
Av Droppen
Mamma Eli skrev:Droppen - när det blåser och regnar då? Och när det snöar i vinter?
Vad kostar fleecejackan? Har inte kollat än.
Ull tål ju både snö och regn rätt bra. Blåser gör det inte så mycket här tycker jag inte och om det skulle göra det så tror jag ändå inte det blir så kallt då man värmer varandra.
Men det är ju bara vad jag tror än så länge. 8)

Fleecen kostar ca 1300 inkl frakt tror jag. Ser verkligen fin ut.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?