Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sara
När barnet är 16 månader?
De sista veckorna har jag knapt burit alls för jag har varit sjuk ( kroniskt) men jag hoppas ju att krafterna återvänder och Marianne är för tung att bära på magen som hon gjordea förra vintern, så jag tänker att jag måste lära miga tt bära på ryggen och lösa klädproblemet....
Men en tanke är att det kanske inte blri så mycket bärande och att det då är lite sent att köpa en Poncho? Hur är den utan barn under, ser den ut som ett tält så? Jag är rätt så lång, 176.

Är lite sugen, maken har lovat mig att jag ska få slinga håret men jag har sagt att jag "byter" det mot att jag "får " köpa en Äiska....
Jag vill ju inte tro att det är slutburet, men det känns som om jag måste ha henne på magwen när det blir kallt så¨är det nog det, för det är tungt att bära dryga 13 kilo frampå, benen är helt slut.

Veligt, jag vet, men snälla ge mig lite input.....

Sara
Användarens profilbild
Av Helena
Problemet är väl lite ifall ett så stort barn vill gå ibland och bäras ibland. Då är ju ponchon inte så bra, för då har man ju ingen overall på barnet när det vill ner. Kanske ett bärskydd vore ett bättre alternativ?
Jag köpte visserligen min poncho rätt sent, Miles var ett år, och jag hade den under vintern, för han gick ju inte så bra när det var snö och så. Men sen framåt vårkanten så ville han inte bäras så mycket längre, så då började vi använda vagn och så gick han själv när han ville, eller så bar jag honom utanpå mina kläder i sutemin.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?