Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Flurstina
Jag behöver nog en ny skötväska.

Just nu har jag flera väskor med mig när jag går ut med min ERGO-sele (använder inte sjal). Jag har en skötväska som mamma har sytt med blöjor, tvättlappar, extrakläder och leksaker. Nappflaskorna med vatten till ersättning kan inte stå i denna väska utan jag har en separat väska med nappflaskor och mat. Sakerna i mammas skötväska tenderar dessutom att ramla ur facken där jag har lagt dem. Mycket irriterande. Sedan har jag ytterligare en väska med plånbok, telefon och nycklar. Detta låter inte så effektivt va?

Ett tag använde jag min gamla hederliga kånken-ryggsäck, men tröttnade på att allt låg huller om buller i samma fack.

Har någon något bra förslag på vad jag ska använda i stället? Har tittat på ryggsäcken till ERGO:n, men konstaterat att den är för liten för allt som jag släpar på.

Hur länge använder man skötväskan förresten?
Användarens profilbild
Av Toyya
Flurstina skrev:Har någon något bra förslag på vad jag ska använda i stället? Har tittat på ryggsäcken till ERGO:n, men konstaterat att den är för liten för allt som jag släpar på.
Min spontana tanke var ändå Ergo-ryggan. Vi har den gamla modellen och den sväljer mycket mer än man kan tro. Den nya är ju lite större, har jag för mig. Sen kan man hänga den på vagnen med spännena, så den funkar till det oxå. Du kanske kan sortera bland grejorna om det blir trångt? :wink:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Jag skulle äsga att du ska kolla på Traveller deluxe från GRX8, den fick utnämningen årets barn/baby produkt förra året. Både traditionell skötväska och ryggsäck som jag fattat det. Den kostar ipfs en del, typ 650 kr men man kan ju leta begagnat. Jag har precis önskat mig en av mamma, hoppas vi får en! Jag vet att den finns på www.zova.se
tyvärr har jag bara hittat den i chili (rött) och svart, vilket är lite tråkigt, men kan ju inte få¨allt :D
Eller... :D :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?