Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag har också fuskpolos från Lingon & Blåbär - finns i rött och marint 100% bomull, vilket gör att de går att tvätta i 60% så de blir riktigt rena. Kanon till barnen och passar även "små" vuxna :wink: - precis som Helen skrev.
Användarens profilbild
Av Helena
Jag köpte en i fleece förra året till mig själv, men jag blev lite sådär obehagligt varm i den, men det kanske inte var någon bra kvalitet. Nu har jag en i ull från Ruskovilla, den är skön.
Till barnen har jag fuskpolo från www.minimundus.se
Användarens profilbild
Av Aurian
SQ skrev:Och så har vi ju dubbelfuskpolo, något jag inte vill vara utan! Sådana köper man på Babyboden, väldigt praktiskt och skönt!
Jag vill minnas att jag läst i något tidigare inlägg att de där dubbelfuskpolona inte är bra :? ... Att de är på tok för lösa för både barn och vuxen... :shock:
Hur är det med den saken eg? :roll:

Fast Vilja kommer nog i vilket fall vara lite liten för att ha just en sådan... :roll:
Av luxia
Kan man inte linda en lång halsduk lite hit och dit, då? (Äh, jag får väl prova.)
Användarens profilbild
Av Scharlott
Ni som fastnat för dubbel fuskpolo, istället för vanlig, kan ni berätta för mig varför ni tycker den dubbla är bättre. I vår familj föddes barn nr 3 den 10 augusti i år, så det lär bli en hel del sjalbärande i vinter (också). Speciellt då vi skall på fjällsemester. Och då är det ju toppen att införskaffat en dubbel fuskpolo om de är bra :wink:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?