Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
.. :roll: :roll: hjälp en förvirrad stackare nu.

Jag har surfat runt lite och det verkar ju finnas hur många märken som helst :shock:
Jag vill ha skor till mina två och femåringar, altså lite större storlek, men vad ska jag välja??
Är det stor skillnad på de olika märkena och vilka är bäst????
Användarens profilbild
Av Linnea
tinyzone har jag inte testat men bobux är ganska små och smala i modellen, Lova som har stlr 22 har XL! Inch-blue (Edenbaby bla) är betydligt större och bredare...
weesteps (meitaibarn.se) var också ganska breda i modellen..

jag tror att du kan kolla storleksguiden som alla har och utgå från dem, sen tar du de som passar plånboken och smaken bäst :D
Användarens profilbild
Av Tabby
Tinyzone är breda tycker jag.
Användarens profilbild
Av Helena
De stora modellerna av bobux tycker jag är breda, 2XL var breda iallafall tyckte jag. Men skorna töjer sig väl en del, så jag har aldrig uppfattat bobux som jätte smala.
Användarens profilbild
Av Linnea
Tyras å Knuts mamma skrev:Oj, jag som uppfattar bobux som stora i storleken Tyra med nästan 14 cm långa fötter har L på de skorna :roll:, de sitter iof precis just nu men hon gillar sina koptrar så hon får ha dem sålänge hon kommer i dem.
:lol: så kan det vara, kanske är det för att inch-blue skorna är så mycket större (de flaxar liksom framför tårna :lol: ) som jag tycker bobuxarna är små
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tycker också att Bobux är breda. Albert fick med nöd och näppe in sina hobfötter i ett par TinyZone, men Bobuxarna satt som en smäck.
Användarens profilbild
Av Helena
Pololo som Stellaris säljer är lite annorlunda mot Bobux (jag har i och för sig bara provat vuxen varianten), men de är lite tjockare i modellen tycker jag.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Pololo upplever vi som tjockare, men samtidigt mjukare :shock: :lol:
Användarens profilbild
Av Vida
Vilka märken har tossor som ser ut som gympadojjor= (med ränder)?
Användarens profilbild
Av Alven
NeaVida skrev:Vilka märken har tossor som ser ut som gympadojjor= (med ränder)?
David har ett par såna, beiga bobux...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?