Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
HAr för mig att en det finns en del som har såna. har faktiskt själv tittat på de och funderar verkligen påa tt köpa en. Verkar så praktiskt. :)

allt gick bra när ni åkte hem?
Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag har letat Trolly nu o hittat en del braiga !!!

En som är så bra liten man kan vika ihop till en liten väska köpte i Stockholm jag vet att de finns på andra ställen vet dock ingen affärskedja tyvärr :cry:

Jag såg dock idag en rikitgt stor en för 250 kr på Wedins på Globencity det var deras egna märke så dem borde finnas på andra ställen :lol:

Det är jätte bra med dramaten o har man större barn oxå so kan de roa sig länge med att köra den o även tömma den vid utråkade tillfällen som när man står o snackar på stan eller så :P

Finns massa olika prisklasser o de dyra är inte nödvändigt vis bäst !!
Vår bostad har gjort test på några olika
Av SandvikenMamma
trollmamma skrev:Jag har letat Trolly nu o hittat en del braiga !!!

En som är så bra liten man kan vika ihop till en liten väska köpte i Stockholm jag vet att de finns på andra ställen vet dock ingen affärskedja tyvärr :cry:

Jag såg dock idag en rikitgt stor en för 250 kr på Wedins på Globencity det var deras egna märke så dem borde finnas på andra ställen :lol:

Det är jätte bra med dramaten o har man större barn oxå so kan de roa sig länge med att köra den o även tömma den vid utråkade tillfällen som när man står o snackar på stan eller så :P

Finns massa olika prisklasser o de dyra är inte nödvändigt vis bäst !!
Vår bostad har gjort test på några olika
Jasså?
Hehe, ja, man kan roa sig med det mesta..*S*
Användarens profilbild
Av Helena
Jag köpte en på Claes Ohlsson, en jätte stor, den ser lite tantig ut, skotskrutig, men man får plats men jätte mycket, jag har den ifall jag reser bort med båda barnen, då får allting plats i den. Jag tycker att den verkar vara av bra kvalitet, hållbar. Men en nackdel är att den tippar rätt lätt, ifall ens barn knuffar till den.
En del shoppingvagnar jag sett, verkar ha så dåliga hjul, och så vet man ju inte hur mycket de tål lastas med. Men jag vill skaffa mig en lite mindre också, för den här från Claes Ohlsson är ju så gräsligt stor, om man bara ska handla litegrand. Jag har sett reklam från Rusta, att de har någon där som såg lite rolig ut.
Av SandvikenMamma
Helena skrev:Jag köpte en på Claes Ohlsson, en jätte stor, den ser lite tantig ut, skotskrutig, men man får plats men jätte mycket, jag har den ifall jag reser bort med båda barnen, då får allting plats i den. Jag tycker att den verkar vara av bra kvalitet, hållbar. Men en nackdel är att den tippar rätt lätt, ifall ens barn knuffar till den.
En del shoppingvagnar jag sett, verkar ha så dåliga hjul, och så vet man ju inte hur mycket de tål lastas med. Men jag vill skaffa mig en lite mindre också, för den här från Claes Ohlsson är ju så gräsligt stor, om man bara ska handla litegrand. Jag har sett reklam från Rusta, att de har någon där som såg lite rolig ut.
Jag har faktiskt köpt en jättestor jag med (vi ska snart på semester, tänkte ta den med då), och sen ska jag åka in till Rusta och titta på den lite mindre. Den stora köpte jag på ÖB för 150 pix.
Användarens profilbild
Av Helena
SandvikenMamma skrev: Jag har faktiskt köpt en jättestor jag med (vi ska snart på semester, tänkte ta den med då), och sen ska jag åka in till Rusta och titta på den lite mindre. Den stora köpte jag på ÖB för 150 pix.
Ja, det är nog sådana ställen man ska kolla på. Har inte tänkt på ÖB, men där kan man ju hitta en del.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?