Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag tyckte ofta att jag blev varm där bebisen satt, men att jag frös ibland om armarna när jag var ute, ofta ifall jag hade en dum tröja med ärmar som inte satt åt och det blåste in. Egentligen tycker jag att tröjorna skulle vara tvärtom mot de här boob som värmer brösten, varma i ärmarna och svalare tyg där man bär bebisen.

Kan det här vara något? Det är hanledsvärmare i ull från Ruskovilla. Men de är kanske lite korta.

Bild
Användarens profilbild
Av Maerion
Haha, vilken bild! :lol: 8)

Men man kan väl knåpa ihop något? Klippa av ett par tighta ärmar från någon tröja och ha under? Kanske med snören a la babyvantar så de inte kasar ner? :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Katharina skrev:Babylegs kommer ju i ull snart :-)
Var, var, VAR? :D
Användarens profilbild
Av Anso
Katharina skrev:
Anso skrev:
Katharina skrev:Babylegs kommer ju i ull snart :-)
Var, var, VAR? :D
ehhh, något jag snappade upp men minns inte vart :oops: :oops: tror inte jag drömt det, för jag drömmer sällan om babylegs ;-)
:lol: Det är nog ett sundhetstecken att du inte drömmer om babylegs kan jag tro.... :lol:
Användarens profilbild
Av Helena
Maerion skrev:Haha, vilken bild! :lol: 8)

Men man kan väl knåpa ihop något? Klippa av ett par tighta ärmar från någon tröja och ha under? Kanske med snören a la babyvantar så de inte kasar ner? :wink:
Skicka efter Ruskovillas katalog, så får du fler avklädda bilder på den snygge mannen. :D :wink:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?