[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 328699
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Vindtäta tossor till större barn? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av UlleL
Min underbara mamma :loving: har sytt ett par jättesnygga tossor i stövelmodell i grön manchester med teddyfoder åt J.

Jag kan ta med dem på sjalträffen ifall du vill se...
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag köpte ett par av Mie här i våras, dom var jättebra. Ska bara komma på vilket märke det var :?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
PoP har tossor till stl 22/24, både vindtäta fleecetossor och med annat yttertyg. De såg rätt stora ut tyckte jag.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Knyttet & K skrev:PoP har tossor till stl 22/24, både vindtäta fleecetossor och med annat yttertyg. De såg rätt stora ut tyckte jag.
Ja, jag köpte ett par marinblå PoP-tossor st 22/24 från Katharina (tack! :hello:). Fleece, vindtäta och fodrade, med smart kardborrknäppning. Toppenbra är de! 8)
Användarens profilbild
Av iac
Jag har sett fodrade manchester-tossor nånstans idag. De var för stora för min lille prins så jag tittade inte så noga... :-) Tror att det kan ha varit på H&M.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?