Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Soffi
Just så ja!
Vilket fint tyg Ina, proffsigt! :D
Användarens profilbild
Av Buscilla
CrazyMagpie skrev: Funderar dock på om den blir onödigt tung iom att det är dubbel vaxduk? Kanske är det ändå smidigare med vanligt tyg utanpå och nåt kladdtåligt på insidan, eller tvärtom, eller helt enkelt leta rätt på en tunnare och lättare vaxduk att sy av? :blahblah:
:duh: och jag läser som en kratta tydligen ;-)
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Ina
Båda tygerna är vax behandlade tyger från jysk. så dom går att köra i maskin 30grader så det var helt ok för min del nu skall bara handtagen sys dit.
Användarens profilbild
Av Kotten
Ina - så fort du är klar - bild!!! :D
Användarens profilbild
Av Ina
Gick inte så fort som jag tänkt, min sy maskin har tackat för sig...han skall få lite service av min snälla pappa i helgen och så passar jag på å låna mammas maskin när jag ändå är det så bild borde finnas här söndag eller måndag. Men jag behöver byta kantbandet till ett bredare så jag kan köra handtagen i samma.
Användarens profilbild
Av Ina
Nu var den klar min egna variant

Som ni ser så sitter inte inte handtagen riktigt mitt i mot vartandra och det beror på att jag fylde den med sådant som jag kände att det här behöver få plats sedan gjorde jag vikningen och där efter nålade jag men jag är nöjd själv :D den är bara så smidig och får lätt plats i ergo ryggan och man har allt på plats utan att behövera leta efter en enda pryl.
Toppen tycker jag!

Bild
Användarens profilbild
Av Ezereht
Borde det inte vara smart att ha bomull i något mjukt gossigt snyggt tyg på ena sidan och PUL på andra (med det plastiga mot bomullen, så den är "ganska" mjuk och med tygkänsla på båda sidor)?
Användarens profilbild
Av Kotten
Ina - den blev jättefin! Jag är grön av avund! Supersnygg! Vad duktig du är, också, hela Sjabarn verkar vara fullt av händiga och kreativa människor. :D
Användarens profilbild
Av Buscilla
:rofl:
CrazyMagpie skrev: (...lägg gärna märke till varningen att det inte är något man bär barn i - bara ifall nån får någon galen idé! :wink: :lol: )
Ina - Gud, vad fin din skötmojäng blev... Känner igen tyget :-) Skulle önska att jag hann med och sy allt som jag skulle vilja...*suck*.

/Cecilia

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?